تشدید محدودیت‌های کرونایی در دزفول / مبادی ورودی و خروجی مسدود شد

فرماندار ویژه شهرستان دزفول از ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ و انسداد مبادی ورودی و خروجی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبر

به گزارش اهواز نوین، زمانی که کرونا وارد کشور شد تصور نمی‌کردیم روزانه تعداد زیادی از هموطنان‌مان را به کام مرگ بکشاند، اما هرروزی که گذشت هم به تعداد مبتلایان و هم مرگ و میرها افزوده شد به طوری که وضعیت تلخ، نگران کننده و دشواری را برای ما ایجاد کرده است.

علی فرهمندپور در حاشیه بازدید از خیابان‌های شهرستان دزفول و بررسی تعطیلی اصناف ضمن تشکر از همکاری برخی از اصناف شهرستان دزفول، اظهار داشت: متاسفانه شاهد عدم همکاری برخی از اصناف بودیم که در این باره با مسولان مربوطه با آنها برخورد و مغازه‌های آنها پلمپ شد و همچنین خودروهایی که در سطح شهر تردد داشتند ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی در ادامه افزود: تقاضا داریم از مردم شهرستان دزفول با توجه به اوضاع وضعیت بحرانی کرونا در این شهرستان با اجرای محدودیت‌های اعمال شده به بهبود شرایط کمک کنند.

فرماندار دزفول در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در دزفول گفت: به شرایط و اوضاع اقتصادی کشوری واقف هستیم ولی باید با همکاری مردم و برای حفظ جان وسلامتی همه مردم به مانند پیک‌های قبلی این شرایط را کنترل و عبور کنیم.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در دزفول

فرماندار دزفول عنوان کرد: با توجه به برگزاری جلسه اضطراری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد مقرر شد از روز ۵اسفندماه۹۹ خیابان‌های اصلی شهرستان مسدود شود و همچنین اصنافی که در این مسیرهاهستند مجاز به فعالیت نیستند.

وی با بیان اینکه اصناف دیگر خیابان‌ها شهر تا ساعت۲۱ مجاز به فعالیت بوده، افزود: هایپیرهای بزرگ شهرستان در روزهای که اعلام می شود اجازه فعالیت را ندارند.

ورودی و خروجی شهرستان دزفول مسدود شد

فرماندار دزفول با بیان اینکه ورودی و خروجی شهرستان دزفول مسدود است، افزود: افرادی که قصد سفر را به شهرستان دزفول را دارند مطلع باشند که تمامی ورودی و خروجی شهرستان دزفول مسدود است و همچنین تردد پلاک‌های غیربومی در هر ساعت از شبانه‌روز در شهر ممنوع بوده و نیز ترددشبانه بعد از ساعت۲۱ برای کلیه خودروهای پلاک بومی و غیربومی تخلف و جریمه می‌شوند.

فرهمندپور بابیان اینکه اعمال محدودیت‌ها برای سلامتی شهروندان است، گفت: هر شخصی که بخواهد با سهل انگاری خود قانون را زیر پا بگذارد تخلف است و برخورد می‌شود.

در شهرستان دزفول دو نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of