• شنبه / 1 اردیبهشت 1403 / 18:15
  • دسته‌بندی: اخبار ایران
  • کد خبر: 99113063221
  • خبرنگار : 2

بارش برف در “سی سخت” و زلزله‌زدگان بدون سرپناه

زلزله ۵.۶ ریشتری سی سخت شهرستان دنا خسارات زیادی به منازل مسکونی وارد کرده تا جایی که دیگر امکان سکونت در این منازل وجود ندارد.

زلزله‌ای به‌بزرگی ۵٫۶ ریشتر شب گذشته مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در حوالی سی‌سخت را لرزاند‌ که خسارات زیادی را در بخش ترکیدگی منازل مسکونی به همراه داشته تا جایی که دیگر امکان سکونت در این خانه‌ها وجود ندارد.

بارش برف در شهر سی سخت آغاز شده و توزیع چادر بین مردم باید هر چه سریع‌تر انجام شود در حالی جهانبین مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از وجود بی نظمی و فشارها در موضوع توزیع چادر خبر می‌دهد.

حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: تیم های ارزیاب سریع تر وارد عمل شوند و میزان خسارات را گزارش بدهند تا خدمات دهی به مردم به صورت مطلوب و سریع تر انجام شود، در بازدیدی که داشتیم برخی از خانه‌ها طوری تخریب شده بودند که دیگر قابل سکونت نیستند.

وی افزود: برخی از مردم به واسطه تخریب منازل مسکونی در این شرایط جوی و سرما و برف و باران در خیابان‌ها هستند و نیازمند چادر، اقلام امدادی و وسایل گرمایشی هستند.

حسینی گفت: وقتی بازدیدی صورت می گیرد مردم انتظار دارند که در پی این بازدید اقلام مورد نیاز به آنها برسد، بر توزیع اقلام امدادی در بین مردم نظارت دقیق صورت بگیرد و تأمین نان مردم نیز مورد توجه باشد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of