کولاک حوادث در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۱ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته با جدیت انجام دادند.

به گزارش اهواز نوین به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهار کرد: یکم بهمن ماه سال جاری ساعت ۵۱ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پژو پارس در مسیر کیان آباد خیابان وهابی نبش خیابان چهار اطلاع رسانی شد.
وی افزود: این حادثه منجر به مصدومیت راننده پژو پارس شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از ابزار برش و تخصصی مصدوم را از داخل خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.
قنبری با اشاره به آتش سوزی خودرو ساینا ساعت سه و سه دقیقه بامداد در خیابان ۲۲ منبع آب تصریح کرد: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار کردند.
وی اظهار داشت: آتش نشانان آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۱۶ دقیقه در منطقه بهارستان خیابان کوکب ۶ به علت افتادن بخاری بر روی فرش ، حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۱۶ دقیقه در کوی مدرس به علت اتصال برق آبگرمکن، حریق منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۲ دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان رز ۱۰ و حریق مغازه تجاری ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه در منطقه فاز یک پادادشهر را با تلاش فراوان اطفا کردند.
قنبری در ادامه توضیح داد: خودرو پژو ۴۰۵ ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه در حین حرکت در مسیر دروازه به سمت راه بند به علت اتصال برق خودرو دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.
وی با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای پنج دستگاه خودرو سواری ساعت ۱۸ و ۵۹ دقیقه بر روی پل کابلی اذعان داشت: آتش نشانان سریعا خود را به محل حادثه رساندند و با ایمن سازی محل حادثه به ترافیک ایجاد شده در مسیر خاتمه دادند.
قنبری اظهار داشت: واژگونی خودرو پراید ساعت ۲۰ و ۳۱ دقیقه در مسیر آزاده راه خلیج فارس کیلومتر ۴۰ آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه راننده خودرو که مرد ۳۲ ساله بود در اثر این حادثه فوت شد و آتش نشانان با ابزار تخصصی جسد وی را ازمیان آهن پاره های خودرو خارج کردند همچنین خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.
قنبری اظهارکرد: آتش نشانان در عملیات امداد و نجات ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه در منطقه فاز ۲ پادادشهر با ابزار تخصصی و نجات دست کارگر ۲۳ ساله نانوایی را که درون زنجیر دستگاه خمیر گیر افتاده بود جداسازی کردند و وی را در اختیار اورژانس ۱۱۵ قراردادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به منطقه کیانپارس خیابان ۹ غربی با گشودن قفل درب ورودی منزل مسکونی به وسیله ابزار تخصصی با جسد پیرمرد ۸۵ ساله که دچار سکته قلبی شده بود مواجه شدند و جسد به عوامل انتظامی منطقه تحویل داده شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of