تغییرات حوزه سیاسی استانداری خوزستان در سلامت انتخابات ایجاد تردید می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تغییر مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان در آستانه دو انتخابات مهم را شائبه دار دانست.

استاندار خوزستان صبح امروز در حکمی شهاب رزمی را به‌عنوان مدیرکل استانداری خوزستان منصوب کرد.

با توجه به اینکه رزمی هیچ‌گونه سابقه اجرایی در حوزه سیاسی ندارد، این انتصاب با اعتراض فعالان سیاسی مواجه شد.

برای بررسی انتصاب مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان به سراغ سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان رفتیم؛ حسینی همچنین سابقه معاونت سیاسی استانداری خوزستان را در کارنامه دارد.

حسینی در این باره گفت: تغییر مدیرانی که به‌صورت مستقیم در انتخابات آتی نقش اجرایی دارند، شائبه جانبداری و ایجاد تردید در سلامت انتخابات را به‌وجود می‌آورد.

وی افزود: متاسفانه با اینکه تقویم انتخاباتی در کشور آغاز شده تغییر مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان را شاهدیم؛ گرچه جایگزین وی هیچ‌گونه سابقه خدمت در فرمانداری و حتی بخشداری را در استان نداشته اما الان نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم اما استاندار خوزستان برای تغییر مدیران ناکارآمد و بازنشسته انتخابات را بهانه می‌کند حتی اگر آن مدیرکل هیچ رابطه مستقیم و غیر مستقیمی با مسئله انتخابات نداشته باشد اما می‌بینیم مدیرکل سیاسی و انتخابات خوزستان را تغییر می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: ما در خردادماه آتی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را داریم و اینکه در آستانه برگزاری انتخابات شاهد این انتصابات باشیم جای تردید بسیار دارد‌.

نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد: نمایندگان خوزستان در مجلس این مسئله را از طریق وزارت کشور پیگیری و تذکر جدی خود را به رحمانی فضلی خواهند داد.

وی تاکید کرد: مسئولان اجرایی حوزه انتخابات در خوزستان باید توجه کنند که صیانت از آراء مردم و حسن اجرای انتخابات از وظایف قانونی آنها است و نمایندگان بر حسن اجرای قوانین هم به وظایف خود عمل می‌کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of