کشف بیش از ۱۷۱ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۱ کیلو ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان خبر داد.

به گزارش  اهواز نوین، سردار سید محمد صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع ومبارزه بی امان با سوداگران مرگ وقاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال دو محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی شهرستان ماهشهر، به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا حامل موادمخدر مشکوک و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل موادمخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و متوقف کردند.

صالحی عنوان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۸ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۳ کیلو ۷۰۰ گرم حشیش کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مذکور در مجموع ۱۷۱ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدراز نوع حشیش وتریاک کشف شد، اظهار کرد: در این ارتباط دو دستگاه خودرو توقیف و سه نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of