شورای مدرسه درخصوص نحوه برگزاری کلاس درس تصمیم می‌گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از ابلاغ نکات لازم درخصوص چگونگی بازگشایی مدارس به مدیران استان و تصمیم‌گیری شورای مدرسه در راستای چگونگی نحوه برگزاری کلاس درس خبر داد.

به گزارش  اهواز نوین، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش نکاتی درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌های اول و دوم ابتدایی، کارگاه‌های کلاس‌های پودمانی و هنرستان و مدارس زیر ۵۰ نفر، به مدیران ادارات و مدارس استان ابلاغ شده تا شورای مدرسه بر اساس آن برای بازگشایی مدارس تصمیم‌گیری کنند.

وی ضمن با اشاره به اجرای این مصوبه در مناطق زرد و آبی کرونا، افزود: بر این اساس مدیران باید در راستای نظر اولیا تدابیری برای چگونگی بازگشایی اتخاذ کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: مدیران مدارس باید تلاش کنند راهکاری ارائه دهند تا اولیای دانش‌ آموزانی که در دوره تعطیلی مدارس به هر دلیلی از چرخه تحصیل عقب ماندند از این فرصت برای تکمیل آموزش استفاده نمایند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا استان مدارس عشایری و روستایی با توجه به فقدان زیرساخت‌های لازم و وسایل هوشمند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

کوروش مودت تصریح کرد: بر اساس این ابلاغیه امیدواریم شورای مدرسه با هماهنگی اولیا اقدام کند تا برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل مجازی جبران شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of