استاندار خوزستان: ۲۱ کارگروه و کمیته دهه فجر در خوزستان فعال شد

استاندار خوزستان گفت:ا توجه به شرایط کرونا، آیین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر خوزستان ۲۱ کمیته در استان خوزستان تشکیل شده و این کمیته ها باید فعال تر و برجسته تر ظاهر شوند.

غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان خوزستان‌، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونا، آیین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر خوزستان ۲۱ کمیته در استان خوزستان تشکیل شده و این کمیته ها باید فعال تر و برجسته تر ظاهر شوند و تلاش کنند تمام نقاط استان خوزستان رنگ و روی پیروزی، امید بخش بگیرد.

استاندار خوزستان افزود: این کار همت بیشتری را می‌طلبد که تمامی فرمانداران و شهرداران شهرستان های استان خوزستان در این مسیر حرکت کرده و اقداماتی را متناسب با این امر به انجام برسانند و برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: امسال معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان مسئول این امور نظارت و سیاست های لازم را ابلاغ و دنبال می‌کند، که به نحوی عمل شود که کارکرد این امر یک کارکرد امید باشد و مردم را به وحدت ، یکپارچگی در کنار هم سوق دهیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: ما با برنامه ریزی این دهه مبارک را با هرچه با شکوه تر از سال های قبل در سراسر استان خوزستان برگزار می‌کنیم و وحدت مردم ،امید مردم و نشاط مردم را فارغ از اهداف و مقاصد یا بحث های سیاسی جناحی ، مدنظر خود قرار می‌دهیم و جشن سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم برگزار کنیم.

صفحه اینستاگرامی اهوازنوین را دنبال کنید

https://instagram.com/ahvaznovin_news?igshid=akh83av84lfc

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of