پوشش شبکه ارتباطی مخابرات در مناطق زیارتی و گردشگری بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای ارائه پوشش شبکه مخابراتی وارتباطی در مناطق زیارتی، باستانی و گردشگری بهبهان انجام گرفت.

به گزارش اهواز نوین، رحیم فلاح زاده دوشنبه بیان کرد: رونق گردشگری در هرنقطه ای از جمله مناطق روستایی نیازمند وجود امکانات زیرساختی است که در این میان ارتباط مخابراتی از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی گفت: در عصر ارتباطات دیگر نمی توان بدون بهره گیری از ابزار مخابراتی و ارتباطی کارهای روزمره و امور مختلف را انجام داد، اگر بحث توسعه گردشگری به میان آید این مقوله  اهمیت بیشتری پیدا می کند.

فلاح زاده ادامه داد: با همت و تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان برای رفاه حال گردشگران و بازدید کنندگان، تمهیدات لازم برای ایجاد شبکه ارتباطی پایدار و با سرعت و دسترسی مناسب در این مناطق و ایجاد زیرساختهای پوشش شبکه ارتباطی انجام داده است.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: مناطق پلاژ مارون، تنگ تکاپ، سرحدآقا، منطقه باستانی ارجان و مناطق گردشگری خارستان، لاسبید، پشکر و گراب و همچنین منطقه تاریخی و گردشگری با قدمت ۷هزار ساله چگاه سفلی و قلعه کعبی و امام زاده ابوذر واقع در بخش زیدون بهبهان از شبکه ارتباطی پرسرعت  همراه اول با تکنولوژی ۲G ، ۳G و ۴G برخوردار شده اند و بازدیدکنندگان وساکنان این مناطق ضمن برخورداری از پوشش شبکه ای همراه اول  می توانند از اینترنت پرسرعت همراه نسل ۳G و  ۴G بهره ببرند.

بهبهان با پیشینه تاریخی هزار ساله، یکی از شهرهای زیبای استان خوزستان در ۲۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز است و برای معرفی هر چه بهتر این منطقه به کشور و جهان نیاز به ایجاد زیرساخت های اینترنتی و ارتباطی است.
در شهرستان بهبهان مناطق زیارتی، باستانی وجاذبه های دیدنی زیادی از جمله محوطه باستانی ارجان، تنگ تکاپ، پلاژ مارون، روستای زیبای سرحد آقا و مناطق گردشگری خارستان، لاسبید، پشکر، گراب وهمچنین منطقه تاریخی و گردشگری باقدمت هفت هزار ساله چگاه سفلی، قلعه کعبی و امام زاده ابوذر در بخش زیدون قرار دارند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of