ورق لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک در خوزستان تامین می‌شود

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: فولاد اکسین خوزستان تامین کننده ورق ساخت لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک است.

به گزارش اهواز نوین، امین ابراهیمی اظهار داشت: به دلیل فناوری بالای بخش‌های مکانیکی و برق و با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی دشمن روبرو هستیم تامین قطعات یدکی و خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در بعضی از سیستم های کارخانه با مشکل روبرو بوده است.

وی افزود:در تمام شرکت‌های مشابه فولاد اکسین در سایر کشورهای جهان؛ شرکت سال‌ها تحت نظر سازنده‌های اصلی و با حضور کارشناسان و مشاوران شرکت مادر فعالیت می‌کند؛ که بدلیل تحریم ها این انتقال دانش و تجربه به صورت کامل انجام نشده است.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: خوشبختانه با وجود جوانان متخصص و کاردان کشورمان علی رغم تمامی کمبودها با همت این عزیزان مشکلات حل شده است.

وی افزود : در هفته گذشته مشکلاتی در سیستم برق شرکت ایجاد شد که با حضور تعدادی از کارشناسان برتر این تجهیزات در کشور و همکاری تعدادی از شرکت‌های همکار در زمینه فولاد و پتروشیمی از قطعات اضافه و مشابه استفاده شد و توانستیم با توان داخلی مشکل پیش آمده را رفع کنیم. خوشبختانه از امشب عملیات تولید آغاز شد .

این مقام مسئول بیان داشت: شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین کننده ورق ساخت لوله‌های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک است که در سال جاری کلیه تعهدات خود را به این پروژه و دیگر پروژه‌های توسعه نفت و گاز کشور مطابق برنامه عملیاتی انجام داده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of