اجرای ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در شهر‌های هویزه و دشت آزادگان

با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در این شهرها اجرایی می شود. با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در این شهرها اجرایی می شود.

به گزارش اهواز نوین، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که با حضور محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، مشکلات و محرومیت‌های موجود در شهرستان‌های حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم ساعدی با تاکید بر ورود ستاد اجرایی حضرت امام (ره) جهت رفع محرومیت‌های شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در همه زمینه‌ها افزود: در این نشست مقرر شد با همکاری این ستاد معضل آب شرب روستای‌های جفیر یک و جفیر ۲ رفع شود.
ساعدی با بیان اینکه احداث بیمارستان محله‌ای ۳۰ تختخوابی در شهرستان هویزه در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: اعطای وام‌های خود اشتغالی به جوانان شهرستان‌های حوزه انتخابیه برای راه اندازی ۵۰۰ طرح اقتصادی نیز از دیگر مصوبه‌های نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود.

وی اضافه کرد: چندی پیش نیز جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات و تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب، گاز، راهداری و مسکن با حضور فرمانداران شهرستان‌های حوزه انتخابیه، مسئولان استانی و شهرستان‌ها برگزار و تصمیماتی برای رفع آن‌ها اتخاذ شد.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of