بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز

حجت الاسلام موسوی فرد: عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید چمران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال اجراست که این موضوع بدلیل کارنامه درخشان قرارگاه سازندگی خاتم مهم و برجسته است

به گزارش اهوازنوین، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز به همراه موسی شاعری شهردار هواز از روند اجرای پروژه های عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید چمران و شهیدکجباف بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح ها قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در حاشیه بازدید تقاطع غیرهمسطح شهید چمران گفت: پیش از اجرای این پروژه در میدان دانشگاه با یک گره کور ترافیکی مواجه بودیم . به گفته شهردار در یازده نقطه اهواز گره ترافیکی وجود دارد که رفع آن ها در قالب طرح جامع پیش بینی شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید چمران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال اجراست که این موضوع بدلیل کارنامه درخشان قرارگاه سازندگی خاتم مهم و برجسته است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه قرار است در سه لایه اجرا شود که شامل ۴۰ ستون و ٢۱۰ شمع است که در این بازدید شاهد اجرای قابل توجه از آن ها بودیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سرعت و شتاب اجرای این پروژه و رفع معارضین اطراف آن افزود: اجرای این طرح در آینده نزدیک می تواند بستری برای گشودن سایر گره های ترافیکی در کلانشهر اهواز باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد از مجموعه شهرداری و شورای شهر اهواز و تمامی افرادی که در اجرای این پروژه در حال تلاش و زحمت هستند، تشکر کرد و ادامه داد : ان شاالله در آینده نزدیک شاهد اتمام این پروژه بزرگ در کلانشهر اهواز باشیم که باید مجموعه ای از دستگاه ها همیاری کنند که این طرح به اتمام برسد.

وی بیان کرد: بنا شده در کنار طرح‌های بزرگی که قرار است در شهر اهواز صورت گیرد به حاشیه اهواز که متشکل از قشر محروم است توجه ویژه‌ای با تلاش شهرداری، شورای شهر اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا شود.

موسوی‌فرد گفت: در این طرح هشت نقطه در حاشیه اهواز در نظر گرفته شده که چهار نقطه در غرب و سایر آن‌ها در شرق است و برای طرح محرومیت‌زدایی آن‌ها قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح محرومیت‌زدایی شهرداری در برخی مناطق اهواز آغاز شده است، اذعان کرد: مناطقی مثل ملاشیه، مندلی، سیاحی، کوی علوی و سایر مناطق مورد بررسی قرار گرفتند و قرار است قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی آن‌ها ورود کند.

موسوی فرد ادامه داد: امیدواریم که این طرح به خوبی در مناطق حاشیه‌ای صورت گیرد و مردم آن منطقه هم از برکات انقلاب بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد یک منطقه را پایلوت قرار داد و سایر مناطق را هم بنا بر عدالت اجتماعی با آن دید نگاه کرد تا مشکلات حل شوند.

خطیب جمعه اهواز گفت: در سایر مشکلات مثل آبگرفتگی‌های اخیر امیدواریم دستگاه‌ها مثل شهرداری و آبفا خوزستان اقدامات لازم را انجام دهند تا شرمنده مردم نباشیم.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۵۷ نقطه فوق بحرانی در حوزه بحران آبگرفتگی شناسایی شد که بخشی از آن مناطق طی یک سال اخیر برطرف شد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: در بحث مشکل فاضلاب هم که یک‌ مبلغ قابل توجهی از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته ان‌شاءالله شاهد برطرف شدن مشکل فاضلاب اهواز باشیم که بنده پیگیر همچنان این موضوع خواهم بود.

وی افزود: در برخی از مناطق شاهد مخلوط آب فاضلاب با آب آشامیدنی هستیم که امیدواریم این مشکل حل شود.

موسوی‌فرد بیان کرد: ان‌شاءالله شاهد تلاش بیشتر مسوولین در حوزه‌های مختلف باشیم تا میزان اخبار منفی بر روی آنتن‌ها کاهش یابد و شرمنده مردم نباشیم.

0/5 (0 Reviews)