مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی در مناطق حاشیه‌ای خوزستان ایجاد می‌شود

رئیس حوزه هنری خوزستان از ایجاد مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی در مناطق حاشیه‌ای استان خبر داد و گفت: این اقدام جهت شناسایی مستعدین و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این مناطق است.

به گزارش اهواز نوین، «محمد شهبازگهروئی» رئیس حوزه هنری خوزستان، با اشاره به دیدار با جمعی از هنرمندان شهرستان کارون، اظهار کرد: حوزه هنری در راستای عمل به رسالت‌های خود بنا دارد در مناطق حاشیه‌ای استان با هدف بازآفرینی هویت فرهنگی این مناطق برنامه‌هایی را اجرا کند.

رئیس حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: یکی از این مناطق شهرستان کارون و کوت‌عبدالله است که در تلاش هستیم با همت و برنامه‌ریزی و هم‌افزایی مجموعه‌های فعال فرهنگی هنری این منطقه بتوانیم این هدف را محقق کنیم.

وی اضافه کرد: با حضور در مسجد امیرالمؤمنین (ع) منطقه شکاره یک کوت‌عبدالله با جمعی از هنرمندان و مدیران مجموعه‌های فعال هنری در حوزه سرود، تئاتر، نماهنگ، گرافیک و شعر که فعالیت‌های هیئتی، خودجوش و مردمی خوبی دارد، دیدار کردیم.

شهباز گهروئی خاطر نشان کرد: در این دیدار بنا شد حوزه هنری در راستای تقویت و ترویج ظرفیت‌های فرهنگی، بومی و محلی این منطقه، بیش از پیش از این فعالیت‌های مردمی، هیئتی و خودجوش حمایت کند.

وی از برنامه‌ریزی جهت ایجاد مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی در مناطق حاشیه‌ای استان خبر داد و ابراز کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز شناسایی مستعدین به حوزه فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان و هنرمندانی است که در این مناطق حضور دارند و به هر دلیلی به خاطر کمبود امکانات و توجهات مجموعه فرهنگی هنری تا به حال رشد نکرده‌اند.

رئیس حوزه هنری خوزستان یاد آور شد: این مرکز رشد می‌تواند باعث ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری جهت نقش‌آفرینی آنها در موضوعات انقلاب اسلامی شود

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of