امام جمعه اهواز:

مشکلات هفت‌تپه تا نتیجه مطلوب پیگیری می‌شوند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات هفت تپه گفت: این مشکلات و مطالبات کارگران تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌شوند.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد روز شنبه با حضور سرزده در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روند فعالیت این شرکت و مشکلات کارگران آن را بررسی کرد.

وی در این بازدید با کارگران و فعالان کارگری هفت تپه صحبت کرد و به آنها اطمینان خاطر داد مشکلات این شرکت را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کند.

یکی از کارگران هفت تپه با قدردانی از پیگیری امام جمعه اهواز برای رفع مشکلات هفت تپه پیشنهاد کرد یک فرد مورد اعتماد قوه قضائیه در شرکت مستقر شود تا ضمن پیشبرد امور، روند قانونی و تعیین تکلیف شرکت انجام شود.

یوسف بهمنی افزود: در حالی صحبت از کشت سه هزار هکتار از اراضی هفت تپه شده که نه اکنون فصل کشت است و نه زیرساختی برای کشت فراهم شده است.

وی بیان کرد: پارسال نیز در همین زمان ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشت شد که یکهزارو ۵۰۰ هکتار آن بدلیل آنچه کارشناسان کشاورزی نبود زمان کشت عنوان کردند، از بین رفت.

کارگران هفت تپه در این بازدید اعلام کردند بیمه ماه‌های مرداد، شهریور و مهر پرداخت نشده است.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نفر کارگر از سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شده است.

موضوع خلع ید مالک این شرکت در حال حاضر مطرح است؛ سید نظام‌الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس چندی پیش از ارسال درخواست خلع ید از مالک هفت تپه از سوی سازمان خصوصی سازی به هیات داوری خبر داد.

0/5 (0 Reviews)