دریافت ۶۱ درصد رانندگان مسافربری خوزستان از تسهیلات کرونا

بیش از ۶ هزار راننده حمل و نقل عمومی بخش مسافربری استان موفق به دریافت تسهیلات وام کرونایی شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا و مقابله با ویروس کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کار‌های آسیب دیده به واسطه شیوع این ویروس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم نموده است.
فواد غزیعلی افزود: بر اساس فرآیند تعریف شده در دریافت تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری، متقاضیان در سامانه کارا ثبت نام کردند و پس از تایید شرایط تعیین شده ۱۰ هزار و ۸۳۶ نفر در خوزستان مشمول دریافت این تسهیلات تأیید شدند که از این تعداد تاکنون ۶ هزار و ۶۲۷ نفر معادل ۶۱ درصد رانندگان موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.
وی ادامه داد: در این راستا تعداد ۴۸ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافربری فعال استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تاکنون ۲۰ شرکت موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.
غزیعلی خاطر نشان کرد: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های حمل و نقل مسافربری خسارت دیده به ازای هر نفر شاغل و ۶۰ میلیون ریال برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of