چند خبر ورزشی از خوزستان

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲ ورزشکار خوزستانی با صلاحدید کادر فنی به تیم ملی کبدی ساحلی ایران دعوت شدند.

احسان حاجی نجف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رضا میرباقری و خالدیه صیاحی هر ۲ از خوزستان در اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی حضور دارند.

وی با بیان اینکه نخستین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی از دوم آبان به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد گفت: تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌کند.

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: ورزش کبدی خوزستان در شرایط خوبی قرار داشته و در مسیر رشد و پیشرفت گام بر می‌دارد که امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور بیشتر ورزشکاران استان در تیم های ملی باشیم.

 

باشگاه نفت مسجدسلیمان از تراکتورسازی شکایت کرد

باشگاه نفت مسجدسلیمان از تیم تراکتورسازی به دلیل آنچه که جذب بازیکن این تیم به صورت غیرقانونی بیان شده شکایت کرد.

این باشگاه همچنین از حبیب فرعباسی بازیکن سابق خود به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد و حضور در تمرینات تیم تراکتورسازی شکایت کرد.

گفته می‌شود دروازه‌بان سابق نفت مسجدسلیمان ۲ سال دیگر با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد داشته و تا زمانی که رضایت باشگاه را جلب نکند نمی‌تواند عضو نیم دیگری شود.

 

تیم فوتبال نفت آبادان در بازی تدارکاتی شکست خورد

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم بادران تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

اردوی آماده‌سازی تیم نفت آبادان روز پنجشنبه در تهران به پایان رسید و نفتی ها برای ادامه تمرینات به آبادان بازگشتند.

صنعت‌نفت آبادان در هفته اول لیگ بیستم میزبان پیکان خواهد بود.این تیم فصل گذشته با کسب ۴۱ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

پیروزی استقلال خوزستان مقایل نفت مسجدسلیمان

تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان که اردوی آماده سازی خود را در تهران سپری می کنند امروز پنجشنبه در یک بازی تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در پایان ۹۰ دقیقه بازی در نهایت تیم استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. میلاد صفایی تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

تیم نفت مسجدسلیمان پیش از این در یک بازی دوستانه به مصاف استقلال تهران رفت که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد. نفتی های فصل گذشت با کسب ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفتند.

تیم استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارد خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته یک آماده می کند.

 

شکست نماینده خوزستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور

تیم پرسپولیس بهبهان که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر بانوان کشور را تجربه می کند در دومین بازی خود در این مسابقات برابر تیم اشتاد سازه مشهد تن به شکست داد.

شانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور یادواره شهدای مدافع سلامت به صورت متمرکز در تهران برگزار شد که تیم پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۳۱ بر ۱۵ مقابل تیم اشتاد سازه، بازی را واگذار کرد.

نماینده خوزستان در بازی نخست تیم کربنات سدیم فیروزآباد را با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ شکست داد.

این رقابت ها با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که تیم پرسپولیس بهبهان در گروه نخست با تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد، اشتاد سازه مشهد و فولاد مبارکه سپاهان همگروه است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of