توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی در مرحله سوم کمک مومنانه

در مرحله سوم کمک های مومنانه ۲۰۰ بسته حمایتی در میان اقشار نیازمند استان توزیع شد.

عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان ،در اهواز اظهار داشت : سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در مرحله سوم طرح کمک مومنانه ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و در میان اقشار نیازمند جامعه که از قبل شناسایی شده بودند ، توزیع نمود.
وی افزود: در مرحله اول و دوم این طرح نیز در مجموع با همکاری هنرمندان بسیجی سازمان بیش از ۶۸۰ بسته کمک های معیشتی تهیه و توزیع شده بود.
مسئول بسیج هنرمندان خوزستان در تشریخ دیگر اقدامات فرهنگی ، هنری و اجتماعی این سازمان در ایام شیوع کرونا عنوان کرد : تهیه و توزیع بیش از ۲۳۰۰ بسته بهداشتی ، مشارکت در تولید ماسک ، راه اندازی کارگاه دوخت لباس محافظ پزشکی جهت مدافعان سلامت ، حضور هنرمندان بسیجی در قالب گروههای جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری ، برگزاری مراسمات مختلف هنری در مراکز درمانی سطح استان خوزستان ، تهیه و توزیع پوشاک و کفش بچگانه برای‌ تعدادی از خانواده های بی سرپرست وبی بضاعت و … بخشی از اقداماتی است که در چند ماه اخیر توسط این سازمان در حوزه مقابله با کرونا صورت گرفته است.
نوروزیان در پایان تاکید کرد : روند خدمت رسانی توسط بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی تا پایان این همه گیری بیماری ادامه دارد و در این راه از حضور ، مشارکت و هم افزایی همه افراد و نهادهای فرهنگی و هنری استان خوزستان استقبال می کنیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of