۴۷۰۰ نفر؛ ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دانشگاه چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید از هفته دوم آبان، گفت: ظرفیت پذیرش دانشگاه حدود ۴ هزار و ۷۰۰ دانشجو است.

علیرضا جلیلی‌فر  در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجویان در نیم‌سال جدید تحصیلی در دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: ظرفیت‌ پذیرش دانشجو در این نیم‌سال را از چندین ماه پیش به سازمان سنجش اعلام کردیم. ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها بر اساس اعلام سازمان سنجش و بر اساس زمان اعلام نتایج خواهد بود. به نظر می‌رسد که اعلام نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش در هفته اول آبان ۹۹ خواهد بود، بنابراین اگر ثبت‌نام در هفته اول آبان ماه باشد، کلاس‌های دانشجویان جدید از هفته دوم آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش دانشگاه حدود ۴ هزار و ۷۰۰ دانشجو است که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دوره کارشناسی و حدود هزار و ۲۰۰ دانشجو نیز در دوره تحصیلات تکمیلی پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص نحوه آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان جدید کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، گفت: در صورت مناسب بودن شرایط استان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌های درس دانشجویان جدید به مدت سه هفته حضوری خواهد بود و پس از آن به صورت مجازی استمرار پیدا خواهد کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of