در برابر دشمنان کوتاه نمی‌آییم/مسؤولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز اقتصاد و معیشت امری مهم و ضروری است، مسؤولان و مدیران ما تا زمانی که وقت و فرصت دارند باید به این کشور و مردم خدمت کنند.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین همایش نقش عشایر در دوران دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را هفته‌ای ارزشمند برای شناخت ارزش و آرمان‌های شهدا دانست و اظهار کرد: شهیدان ما با جانفشانی و فداکاری حماسه آفریدند و در برابر دشمن مردانه و شجاعانه ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: عزت، سرافرازی و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی مرهون و مدیون رشادت‌های دوران دفاع مقدس است، شهیدان عزیز ما با حفظ ناموس، اسلام، مکتب، دین و وطن ماندگار شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مهم عشایر در دوران دفاع مقدس، گفت: بنده فرزند عشایر هستم و به این خانواده افتخار می‌کنم، عشایر ما در دوران دفاع مقدس با غیرت مثال‌زدنی و شجاعت بی‌نظیر مردانه ایستادگی کردند و حامی اسلام و قرآن بودند که باید این حماسه‌ها و رشادت‌ها تبیین شود.

تنگسیری عنوان کرد: عشایر عزیز ما در دوران دفاع مقدس در برابر پیشنهادات دشمن خیر را حواله کردند و با صدای رسا به ندای اسلام و نظام و وطن لبیک گفته و تا پای جان ایستادگی کردند و در راه این نظام و انقلاب شهید دادند.

وی معیشت را مطالبه مهم مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: امروز اقتصاد و معیشت امری مهم و ضروری است، مسؤولان و مدیران ما تا زمانی که وقت و فرصت دارند باید به این کشور و مردم خدمت کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: من به عنوان نماینده مردم ایران اسلامی و عشایر وعده می‌دهم که در برابر آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان کوتاه نمی‌آییم و به همراه همکاران و دلاوران خود در نیروی دریایی سپاه تا آخرین توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمن فقط بلد است که ما را ترور کند، در حالی که نمی‌داند ما عاشق شهادت هستیم و با افتخار تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و مکتب خود ایستادگی می‌کنیم، بنده از دشمن و ترور آنها هیچ هراسی ندارم و دعا می‌کنم که عاقبت کار ما ختم به شهادت شود.

وی بیان کرد: دشمن کور خوانده است که فکر کند می‌تواند کشور و ملت ما را از پا درآورد، کشور و ملت ما غنی، توانمند و پرظرفیت است و با توکل به خدای متعال روز به روز مقتدر و عزیز خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان طاغوت بالاترین برد موشکی ما در حوزه دریایی ۴۵ کیلومتر است اما اکنون برد موشک ما ۷۰۰ کیلومتر است. موشکی دیگر با برد بیش از هزار کیلومتر حاصل ساخت وزارت دفاع و نیروهای مسلح است.

وی افزود‌: دشمن می‌داند که ما از چه توان و قدرت و اقتداری برخوردار هستیم و از ما هراس و ترس دارد و ما آنها را به زانو درمی‌آوریم و به عنوان نماینده ملت ایران در خلیج فارس حافظ و نگهبان خواهیم بود.

انتهای پیام/ر

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of