اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم باغملک و اندیکا

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از اعزام گروه تخصصی پزشکی به منطقه گلال کمپ این شهرستان و پذیرش رایگان اهالی خبر داد.

دکتر امین محمد پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعزام گروه تخصصی پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون و به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.

وی افزود: این گروه که متخصصان داخلی، اطفال ، کارشناسان پرستاری و آموزشی در آن حضور داشتند توسط کانون بسیج جامعه پزشکی و با همکاری سپاه ناحیه باغملک اعزام شده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک ادامه داد: در این طرح بیش از ۴۰ نفر به رایگان پذیرش و داروی مورد نیاز رایگان دریافت کردند.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان و در همسایگی ایذه، هفتکل و رامهرمز قرار دارد.

 

کاروان سلامت اندیکا به روستای چال منار رسید

در طرح کاروان سلامت اندیکا ۳۵ خانوار روستای کم برخوردار چال منار این شهرستان به رایگان معاینه و داروی مورد نیاز بین آنان توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا گفت: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان اجرا و خانوارهای این روستا از خدمات آن بهره‌مند شدند.

ایمان نوروزی افزود: به تعداد خانوارهای این روستا آذوقه و بسته معیشتی نیز تهیه و بین آنها توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا ادامه داد: امسال اعزام کاروان سلامت برای ۲۰ روستای اندیکا هدفگذاری شده که تاکنون این طرح در هفت روستا اجرا شده است.

چال منار با حدود ۵۰ خانوار در بخش چلو اندیکا قرار دارد که از برخی زیرساخت‌ها نظیر برق ، جاده و امکانات دیگر بی بهره است.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه سه بخش دارد و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of