بهسازی و بازسازی مدارس گتوند در دستور کار

رئیس آموزش و پرورش گتوند با بیان اینکه خوشبختانه این شهرستان از نظر فضای آموزشی کمبودی ندارد اما فضاهای فرسوده داریم، گفت: از سال گذشته و با کمک خیرین، بهسازی و بازسازی ۱۱ مدرسه از مجموع ۲۰ مدرسه فرسوده در گتوند، آغاز شده است.

حسین اسدی‌پور اظهار کرد: خوشبختانه از نظر فضای آموزشی، شهرستان گتوند کمبودی ندارد و جمعیت دانش‌آموزی با تعداد فضاهای موجود، همخوانی دارد. اما فضاهای فرسوده داریم که امیدواریم به ما کمک شود تا این فضاها استاندارد شوند.

وی افزود: از سال گذشته و با کمک خیرین بهسازی و بازسازی ۱۱ مدرسه از مجموع ۲۰ مدرسه فرسوده در گتوند، آغاز شده است. خیرین مدرسه‌ساز، ساخت ۳۰ درصد از این پروژه‌ها را تقبل کرده‌اند و مابقی آن نیز توسط اداره‌کل نوسازی خوزستان انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش گتوند با اشاره به پروژه‌های در دست ساخت این شهرستان، بیان کرد: در روستای چغامله یک مدرسه فرسوده داشتیم که پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده کار ساخت آن به پایان رسیده و به بهره‌برداری برسد. همچنین در روستای بدیل یک مدرسه شش‌کلاسه فرسوده وجود داشت که این پروژه با کمک خیرین در حال بهسازی است. همچنین در مدرسه استثنایی گتوند کمبود کلاس وجود داشت که با کمک خیرین این مشکل حل شد.

اسدی‌پور ادامه داد: سه مدرسه چهار و شش کلاسه دیگر نیز در حال تکمیل است. یک مدرسه در مرکز شهر که جزو اولین مدارس گتوند بوده و نیاز به بازسازی داشت، نیز در دستور کار قرار گرفته و عملیات بازسازی آن در حال انجام است. یک مدرسه شبانه‌روزی نیز در مرحله مناقصه است و به محض اینکه پیمانکار این پروژه مشخص شود، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همه این پروژه‌ها به کمک خیرین مدرسه‌ساز توسط اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان در حال انجام است، تصریح کرد: در شهرستان گتوند خوشبختانه پروژه‌های بسیار خوبی در حال انجام است اما با این حال چندین مدرسه فرسوده وجود دارد که امیدواریم سال آینده استانداردسازی شوند.

رئیس آموزش و پرورش گتوند در خصوص وضعیت تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدارس گفت: سال گذشته اداره‌کل نوسازی مدارس استان کمک خوبی در خصوص ارسال تجهیزاتی مانند کولر، کامپیوتر، تخته، میز، نیمکت و … داشت. قول تامین آبسردکن نیز داده شده که امیدواریم به زودی محقق شود.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)