فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف بیش از یک تریلیون ریال کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از یک تریلیون و ۳۵۱ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی خوزستان مقابله با جرایم خشن در سطح استان است، اظهار کرد: به لطف خدای متعال و با تلاش‌های همه همکاران در مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در پلیس‌های آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی، فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و روسای کل، در مدت ۱۷۸ روز امسال شاهد کشف ۹۴ درصدی سرقت‌ها نسبت به سال گذشته هستیم که رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در خصوص سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون ۸۲ درصد سرقت‌های مهم و عادی سارقان شناسایی و متهمان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

عباس‌زاده ادامه داد: در این مدت ۶ تن و ۲۵۳ کیلو و ۶۰۱ گرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش کشفیات داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در مدت ۱۷۸ روز گذشته از امسال بیش از یک تریلیون و ۳۵۱ میلیارد ریال کشفیات قاچاق داشته‌ایم و شاهد افزایش کشف ۷۹ درصدی پرونده‌های بالای یک صد میلیون ریال کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۶ مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات اجرا شد که در این عملیات‌ها ۲ هزار و ۹۳۰ قبضه سلاح شامل ۵۰۲ قبضه اسلحه جنگی، ۲ هزار و ۴۲۸ قبضه سلاح شکاری، ۴۳ هزار و ۲۲۵ عدد مهمات کشف شد. همچنین ۲ هزار و ۲۲۳ نفر در این رابطه دستگیر و ۱۴ باند قاچاق سلاح نیز متلاشی شده است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با هر گونه ناهنجاری، جرایم خشن، قاچاق کالا و سوداگران مرگ که امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند با قاطعیت و صلابت برخورد کند و میزان کشفیات در استان خوزستان موید عملکرد خوب فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان است.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)