نماز ظهر عاشورا در نقاط مختلف خوزستان اقامه شد

نماز ظهر عاشورا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در اهواز و شهرهای مختلف خوزستان اقامه شد.

نماز ظهر عاشورا در اهواز به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در منطقه کیانپارس و در فضای باز با حضور عاشقان حسینی برگزار شد.

نمازگزاران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در صف ایستادند و نماز را اقامه کردند.

در این آیین اقشار مختلف مردم از جمله هیات‌های مذهبی مناطق مختلف شهر اهواز حضور داشتند.

در شهرستان‌های مختلف از جمله دزفول و آبادان نیز نماز ظهر عاشورا با حفظ اصول و موازین بهداشتی با حضور دلدادگان حسینی اقامه شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوزستان هم اکنون در ردیف استان‌های در وضعیت هشدار قرار دارد.

براساس این گزارش سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان اعلام کرده بودکه برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) باید با رعایت اصول بهداشتی برگزارشود؛ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حرکت دسته جات عزاداری انجام نمی‌شود و هیات‌های عزاداری در محل خود به صورت ثابت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عزاداری می‌پردازند.

همچنین بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با توجه به مصوبات شورای تأمین و ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان، به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع این بیماری، تردد وسایل نقلیه و هیات‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای با محدودیت‌هایی همراه است.

این محدودیت‌ها از سمت تقاطع زند به سمت تقاطع سلمان، از سه‌راهی آزادگان به سمت تقاطع سلمان، از خیابان ادهم به سمت تقاطع سلمان، خیابان‌های ضلع شمالی، جنوبی، شرقی و غربی اطراف حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی، تقاطع اردیبهشت به سمت پل هفتم، ساحلی شرقی به سمت خیابان رضوی، تمام خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان شریعتی، خیابان طالقانی میدان شهدا و خیابان ۲۴ متری تا پل سیاه است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of