موج سوم کرونا با شدت بیشتری در راه است

معاون درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه تنها راه درمان بیماری کرونا رعایت موارد بهداشتی است، گفت: اگر به این بیماری کم توجهی کنیم موج سوم کرونا با شدت بیشتری جولان می دهد.

قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه کرونا همچنان در سطح کشور جولان می‌دهد، گفت: بیماری کرونا لاعلاج نیست و مردم با رفتار عاقلانه خود می‌توانند این بیماری را از بین ببرنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با رفتارهای طبیعی به ریشه کنی این بیماری شوم کمک کنند، اظهار کرد: دوری از هر گونه تجمع به کاهش این بیماری کمک شایان خواهد کرد.

معاون وزارت درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه تنها راه درمان بیماری کرونا رعایت موارد بهداشتی است، گفت: اگر به این بیماری کم توجهی کنیم موج سوم کرونا با شدت بیشتری جولان می‌دهد.

جان بابایی با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات درمانی و کادر درمانی مشکلی نداریم، تاکید کرد: باید زیر ساخت‌ها برای مقابله با بیان این بیماری تقویت شود.

وی با بیان اینکه برای بیماری‌های ویروسی یا باید واکسن تولید شود و یا ویروس ضعیف شده و تغییر ساختار دهد، ابراز داشت: تا کنون هیچ درمان دارویی قطعی برای کرونا کشف نشده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه سالمندان و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای بیماران خاص در خطر بیشتر بیماری کرونا هستند، تاکید کرد: کودکان و جوانان هم حلقه انتقال کرونا هستند که بایداین گروه بهداشت فردی و اجتماعی را بیشتر مد نظر قرار دهند.

جان بابایی ابراز کرد: کار پژوهشی زیادی در خصوص بیماری کرونا انجام شده و به برکت ماه محرم هر چه زودتر واکسن این بیماری کشف شود.

وی افزود: تثبیت و مهار کرونا در کشور منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است و باید عزم همگانی برای عبور از این بحران مورد توجه قرار گیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of