آغاز توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در خوزستان

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرهای مختلف استان با قیمت مصوب به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت مرغ خبر داد.

حمید بدوی اظهار کرد: با توجه به شرایط قیمت مرغ در بازار و نیاز مردم به این محصول پرمصرف، اداره‌کل پشتیبانی امور دام خوزستان از امروز (۱۰ تیرماه) توزیع مرغ منجمد را آغاز کرده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صمت، سهمیه ۳۰۰ تنی مرغ منجمد به خوزستان اختصاص داده شده و توزیع آن با هماهنگی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با صدور حواله به عاملان فروش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال انجام است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: بر اساس نرخ مصوب، قیمت مرغ منجمد درب سردخانه هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و در مراکز فروش با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

بدوی ادامه داد: توزیع مرغ منجمد داخلی در بازار استان به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها انجام می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز کاهش قیمت مرغ در بازار شود.

وی در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ و احتمال توزیع این محصول توسط پشتیبانی امور دام با قیمت مصوب بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع تخم مرغ نداریم و در این خصوص سازمان صمت تصمیم‌گیرنده است.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of