تشکیل پرونده قضایی برای ساخت رستوران های ساحلی کارون

معاون دادستان مرکز خوزستان گفت: برای ساخت رستوران های ساحلی اهواز پرونده قضایی تشکیل شده و برخی مقامات درگیر این پرونده هستند.

محمد گراوند ظهر امروز در نشست خبری هفته «قوه قضائیه» اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجازی که در ساحل رودخانه تجاوز به رودخانه است، امر غیرمجاز و خلاف قانون بوده و در صورتی که سازمان آب و برق درخواست ارائه کند اقدام لازم انجام می‌شود.

وی افزود: سازمان بازرسی کشور به ماجرای رستوران‌های ساحلی ورود کرده و تشکیل پرونده قضائی داده و چون برخی مقامات در آن دخیل بودند پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران مطرح شده و در حال رسیدگی است.

معاون دادستان مرکز خوزستان تصریح کرد: به تعداد کشاورزان این استان شاهد سوزاندن زمین‌های کشاورزی هستیم که نشان‌دهنده یک فرهنگ غلط رایج میان این صنف است که فکر می‌کنند با آتش زدن زمین امکان شروع را با سرعت بیشتری در نوبت کشت بعدی دارند.

گراوند در پایان با تأکید بر لزوم آموزش بیشتر کشاورزان بیان کرد: در صورتی که این آتش‌سوزی‌ها به منابع طبیعی و ملی این کشور آسیب وارد کند قوه قضائیه به صورت جدی ورود می‌کند و بر اساس قانون برخورد لازم را انجام می‌دهد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of