فعالیت ۱۰۰ روزه جهادگران نور خرمشهر برای شکست کرونا

سرپرست گروه جهادگران نور خرمشهر گفت: تولید و توزیع ۷۵ هزار ماسک، ۱۵ هزار بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی از جمله اقدامات گروه جهادگران نور در ۱۰۰ روز اخیر است.

علیرضا مهلی امروز اظهار کرد: گروه جوان جهادگران نور خرمشهر از سه ماه گذشته و همزمان با پدید آمدن ویروس منحوس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس تیم جوان اعم از مرد و زن این گروه جهادی تکلیف دانستند که در هر زمینه از جمله گندزدایی تا تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی ورود کنند و خوشبختانه در این راه با تمام وجود حضور پیدا کردیم.

سرپرست گروه جهادگران نور خرمشهر گفت: ۸۰ نفر از بانوان و ۳۰ نفر از آقایان این گروه جهادی در سه ماه اخیر ۷۵ هزار ماسک تولید کرده و به مردم خرمشهر در شهر و روستاها توزیع کردند.

مهلی افزود: همچنین ۱۵ هزار بسته بهداشتی از جمله ۶۰ میل الکل، ۶۰ میل ژل و دستکش تولید و میان شهروندان توزیع شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی این گروه جهادی با همت خیرین توانست ۶۰۰ بسته ارزاق در قالب ۶ مرحله به دست نیازمندان برساند.

مهلی عنوان کرد: قشر نیازمند، روستاها، مردم سطح شهر، مشاغل سخت و ادارات پر تردد، کسبه و دستفروشان و مدارس از حوزه‌های فعالیت این گروه جهادی بود.

سرپرست گروه جهادگران نور گفت: این گروه جهادی پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آئین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

مهلی عنوان کرد: تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهیم ماند و از تمام پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ر

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of