تخریب ۳ منزل مسکونی غیر مجاز در لالی + عکس

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لالی از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته در لالی خبر داد.

شاپور حاجی‌پور، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لالی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در لالی خبر داده و اظهار کرد: در راستای دستور مقام قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳ باب منزل مسکونی در حال ساخت در منطقه‌ گله چندار شهرستان لالی با مساحتی بالغ بر ۱۶۰ مترمربع تخریب شد.

وی در تشریح جزئیات این ساخت‌وسازهای غیرمجاز افزود: متصرفان در ایام تعطیلات نوروز اقدام به ساخت‌وساز در اراضی ملی کرده بودند که ماموران یگان حفاظت این اداره با تشکیل پرونده، این افراد متخلف را به محاکم قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لالی در رابطه با چگونگی اجرای حکم متخلفان عنوان کرد: حکم تخریب به دستور دادستان و با حضور نیروهای انتظامی و یگان حفاظت این اداره در دو اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد.

وی افزود : از سال گذشته تاکنون نیز ۴۵ فقره پرونده تخریب و تصرف برای متخلفان تنظیم و به محاکم قضایی جهت رسیدگی ارجاع داده شده است که ۱۱۵ فقره رای در خصوص پرونده‌های این اداره صادره شده که از این تعداد  ۱۰۰ مورد له اداره و تعداد ۱۵ مورد نیز بر علیه این اداره بوده است.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of