سختی‌های ازسرگیری رقابت‌ها برای لیگ‌برتری‌های خوزستان

نمایندگان خوزستان در لیگ برتر با شیوع ویروس کرونا در کشور همچنان در بلاتکلیفی هستند و هیچ پیش‌فرض ذهنی برای چگونگی از سرگیری رقابت‌ها ندارند‌.

حدود یک ماه و نیم از آخرین بازی برگزار شده در لیگ برتر فوتبال ایران می‌گذرد اما شرایط بد شیوع ویروس کرونا در کشورمان و کشورهای دیگر، کار را برای از سرگیری رقابت‌های ورزشی سخت کرده است.

اما این شرایط تا هر روزی ادامه پیدا کند، قطعا چالش‌های جدی برای تیم‌ها و ورزشکاران در راستای قرار گرفتن دوباره در شرایط مسابقه خواهد داشت.

امیر پیاهو مربی بدنساز خوزستانی و دونده نائب قهرمان آسیا در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: تیم‌ها کار دشواری برای بازیابی آمادگی بدنی خود در صورت ادامه رقابت‌ها خواهند داشت.

وی افزود: هوا در خوزستان روز به روز گرم‌تر می‌شود و بازیکنان تیم‌های خوزستانی قطعا باید با استفاده از متدهای خاص، خود را برای یک شرایط سخت و فشرده برای به پایان بردن لیگ آماده کنند.

پیاهو گفت: این مسئله شباهت‌هایی به بدنسازی سنگین ابتدای فصل خواهد داشت زیرا بازیکنان در این مقطع بیش از هر زمانی از تمرینات دور بوده‌اند.

همچنین علی خوش‌ذات کارشناس فوتبال خوزستان در این زمینه اظهار کرد: علاوه بر کار بدنی، مربیان در صورت از سر گیری رقابت‌ها باید یک کار ذهنی قوی روی بازیکنان انجام دهند تا تمرکز آن‌ها به بالاترین سطح برسد.

وی افزود: گرمای هوا شرایط بسیار سختی را برای تیم‌های خوزستانی و بوشهری ایجاد خواهد کرد که این مسئله برای بسیاری از دیگر تیم‌های لیگ برتر وجود نخواهد داشت.

خوش‌ذات گفت: هر سه نماینده خوزستان در فصل جاری عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند که این امید وجود داشت که حتی به رده‌های بالاتر هم دست یابند که متاسفانه بحران کرونا این روند را به هم زده و همه بلاتکلیف هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال هم هنوز نتوانسته موضع مشخصی را در جهت چگونگی ادامه لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کند.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of