مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان:تصمیمی برای تعیین زمان فعالیت مراکز آموزشی گرفته نشده است

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان گفت: تاکنون هیچ تصمیمی برای تعیین زمان فعالیت مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های آزاد در استان صورت نگرفته است.

شهاب رزمی روز پنجشنبه اظهار داشت: در این مقطع زمانی، خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در کلاسهای درس است که در همین راستا اعلام می‌شود هنوز تصمیمی برای فعالیت این مراکز آموزشی گرفته نشده و تا زمان عبور از بحران کرونا هرگونه فعالیتی که منجر به تجمع افراد شود، ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه برابر تصمیم مجموعه مدیریتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، آغاز فعالیت کلاس‌ها در مراکز آموزشی کانون به بعد از بحران کرونا موکول شد، افزود: بنابر این خانواده‌ها از این بابت نگران نباشد و نیازی به حضور فرزندان آنها در این مراکز نیست.

تغییر شیوه ثبت گزارش ورود و خروج کارکنان ادارات

رزمی همچنین با اشاره به اینکه استاندار خوزستان به برخی دستگاه‌های اجرایی که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکردند، تذکرات جدی داده است، گفت: برای نظارت بر اجرای این مصوبات بازرسانی تعیین شده که به صورت شبانه روزی عملکرد دستگاه های اجرایی استان را بررسی و گزارش آن از طریق مدیریت بازرسی استانداری به اطلاع رئیس ستاد مقابله با کرونا می‌رسد.

وی یکی از نکات بسیار با اهمیت در زمینه حفظ سلامت کارکنانی که در ایام تعطیلات و یا بعد از آن در محل کار حاضر می‌شوند، گفت: لازم است هرچه سریعتر روند ثبت گزارش ورود و خروج افرادبه دلیل ارتباط فیزیکی که با دستگاه‌های ثبت ساعت وجود دارد، تغییر کند.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود تا ثبت گزارش کارکنان به صورت دستی در بدو ورود انجام شود.

رزمی خاطرنشان کرد: ارتباط فیزیکی کارکنان با دستگاه های ثبت ورود و خروج احتمال شیوع بیماری را ایجاد کرده و امیدواریم مدیران ادارات در این زمینه هرچه سریعتر تجدید نظر کنند.

کارکنان فروشگاه ها مواد غذایی باید از دستکش استفاده کنند

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان همچنین در خصوص فعالیت واحدهای صنعی عرضه کننده مواد غذایی و مایحتاج مردم اظهارداشت: در این رابطه همه کارکنان فروشگاه‌ها باید با رعایت اصول خود مراقبتی نسبت به استفاده دستکش در تمام طول زمان ساعات کاری خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین ضدعفونی و گندزدایی محل فروشگاه‌ها با جدیت و به صورت مستمر باید انجام شود و علاوه بر این در زمان مراجعه مشتریان در بدو ورود نسبت به ارائه دستکش اقدام شود.

رزمی خاطرنشان کرد: در صورتی که اصول خود مراقبتی و بهداشتی از سوی عرضه کنندگان مواد غذایی به خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای رعایت نشو با متولیان آنها برخورد خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of