آمادگی ارتش برای کمک به پیشگیری از کرونا در خوزستان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش گفت: تمام کادر بهداشت و درمان ارتش به همراه تجهیزات مختلف مورد نیاز در این حوزه در راستای گندزدایی و استریل مکان‌های تعیین شده توسط علوم پزشکی آماده است.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تاکید فرمانده کل ارتش مبنی بر تمهید کامل امکانات مبارزه با کرونا اظهار کرد: تمام کادر بهداشت و درمان ارتش به همراه تجهیزات مختلف مورد نیاز در این حوزه در راستای گندزدایی و استریل مکان‌های تعیین شده توسط علوم پزشکی آماده است.

وی افزود: در بخش تامین آمبولانس، کادر درمان و هر حوزه‌ای که بتوانیم در کنار مجموعه بهداشت و درمان به مردم خدمات‌رسانی خواهیم کرد چرا که در حال حاضر نیازمند یک کار جهادی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه تمام امکانات مورد نیاز خوزستان تامین و کسری‌ها از سایر استان‌ها جبران شده عنوان کرد: مدیریت مبارزه با بیماری‌های تنفسی و ویروس کرونا با نظارت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور انجام خواهد شد.

وی افزود: مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده نیز به مقدار لازم تهیه شده و روند تامین نیز همچنان ادامه دارد.

بیدادی با تاکید بر اینکه روزهای آینده از اهمیت به سزایی برخوردارند بیان کرد: پیک کرونا را در ۱۰ روز آینده خواهیم دید به همین دلیل ادامه خودقرنطینگی و رعایت آداب بهداشتی را به مردم توصیه می‌کنم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در تشریح وضعیت پادگان‌ها گفت: آشپزخانه‌ها، آسایشگاه‌ها و سالن‌های کنفرانس تعطیل و تمام ماموریت‌ها و رزمایش‌های از پیش تعیین شده لغو شدند و تمام تلاش مجموعه این است که ضمن حفظ سلامت مجموعه افراد پادگان، خیال خانواده‌ها نیز راحت باشد.

وی افزود: در این راستا‌، یک تیم پزشکی و بهداشتی را در ابتدای ورودی پادگان‌ها مستقر کرده‌ایم تا ضمن کنترل هر ورود و خروج، در صورت مشاهده هر گونه علامتی افراد را به مراکز تعیین شده توسط علوم پزشکی ارجاع دهند.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of