برخورد با عاملان درگیری هواداران کاندیداهای انتخاباتی در سوسنگرد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ‌گفت: درگیری میان هواداران نامزدهای انتخاباتی در سوسنگرد شامگاه شنبه با دخالت نیروهای انتظامی و برخورد با عاملان ایجاد تنش پایان یافت.

به گزارش اهواز نوین،حبیب الله آصفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درگیری میان تعدادی از طرفداران ۲ کاندیدای انتخاباتی دشت آزادگان و در سطحی محدود رخ داد که خوشبختانه مشکلی خاصی در این خصوص ایجاد نشد اما با کسانی که موجب بروز این تنش شدند برخورد لازم صورت گرفته و بازداشت شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه بروز اینگونه درگیری‌ها دربین هواداران نامزدها در برخی مناطق در ایام انتخابات معمول است اما ما طی نشست های مختلف ستاد انتخابات و همچنین در کمیته امنیتی انتخابات ، تذکرات لازم را به کاندیداها داده ایم و دیدگاه قانونگذار را در این باره برای نامزدها شرح داده ایم.

وی تاکید کرد: تا این لحظه فضای انتخاباتی استان از نظر امنیتی بسیار آرام است و مشکل عمده ای در حوزه های انتخابیه استان نداشته ایم.

به گزارش ایرنا هم اکنون آمار نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده در خوزستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ۳۸۴ نفر رسیده که ۲۱ نفر در حوزه دشت آزادگان و هویزه برای یک کرسی به رقابت می پردازند.

خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of