ورزشکار خوزستانی مدال خود را به فرمانده سپاه این استان اهدا کرد

رییس بسیج ورزشکاران خوزستان گفت: ورزشکار خوزستانی طی مراسمی مدال نقره خود را که در مسابقات آسیایی کسب کرده بود به فرمانده سپاه این استان اهدا کرد.

به گزارش اهوازنوین به نقل از خبرگزاری ایرنا : رضا بوعذار دونده سابق و پرافتخار استان که بارها در میادین بین المللی برای کشور افتخارآفرینی کرد امروز شنبه طی مراسمی که در فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد مدال آسیایی خود در سال ۲۰۰۷ را به سردار حسن شاهوارپور اهدا کرد.
وی افزود: از آنجا که چندی پیش سردار شاهوارپور درلیست تحریم های آمریکا قرار گرفته بود این اقدام به دلیل حمایت از فرمانده سپاه خوزستان و با توجه به درخواست این ورزشکار صورت گرفت.
رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان با بیان اینکه بوعذار رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران است گفت: کسب مدال طلای آسیایی چین، مدال نقره آسیایی اردن در سال ۲۰۰۷، مدال نقره جوانان آسیا در سال ۲۰۰۶، مدال برنز بازی‌های آسیایی چین در سال ۲۰۰۷، نشان طلا و نقره مسابقات آسیایی تهران در سال ۲۰۱۰، مدال نقره ستارگان آسیا در هند در سال ۲۰۱۱ و مدال نقره جایزه بزرگ آسیایی تایلند در سال ۲۰۰۸ جزء افتخارات این ورزشکار خوزستانی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا رضا بوعذار پیش از این با حضور در خانه شهید علی هاشمی، مدال طلای مسابقات آسیایی چین را که در دوی ۴۰۰ متر به دست آورده بود، به خانواده شهید علی هاشمی تقدیم کرده بود.

0/5 (0 Reviews)