خون پاک شهدا، دشمنان را رسوا می‌کند

فرمانده سپاه خوزستان گفت: باید همگی با همدلی و یکصدا علیه امریکای جنایتکار متحد شویم و با خون پاک شهدا دشمنان را رسوا کنیم.

مراسم بزرگداشت شهیدان قادرپناه از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد.

به گزارش اهوازنوین به نقل از رهیاب : سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در این مراسم، اظهار داشت: شهدایی که در این حادثه به شهادت رسیدند درواقع شهدای معرکه بودند و از این حوادث هم در دوران دفاع مقدس پیش می‌آمد، این شهدا هم باید همانند شهدای جنگ مورد احترام قرار گیرند.
وی ضمن اشاره به اینکه شهدای این حادثه از نخبگان ما بودند، گفت: مردم دزفول همیشه در حوادث سخت حضور جدی داشتند و در راه انقلاب اسلامی ایثارگری نموده اند.
شاهوار پور افزود: وظیفه داشتیم در این مراسم جهت تکریم شهیدان قادر پناه و بازماندگانشان حضور یابیم و همگی یکدل و هم‌صدا علیه دشمن اصلی، آمریکای جنایت‌کار متحد باشیم و با خون پاک شهدا دشمنان را رسوا کنیم.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نیز اظهار کرد: این حادثه، که بعد از حمله موشک های ایران به پایگاه امریکایی در عراق اتفاق افتاد، باعث شهید شدن تعدادی از نخبگان ایران اسلامی شد، که تسلی خاطر بازماندگان و احترام به شهدای این اتفاق امری واجب است.
در پایان این مراسم پدر پریناز قادر پناه یکی از جانباختگان حادثه ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولین گفت: این شهید از نخبگان فعال و خیر بود که در مدت فعالیت خود در کانادا، به عنوان مدیر جوان وفعال بانک ها، موفق به کسب جوایزی از سوی این کشور شد.

0/5 (0 Reviews)