دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز آغاز شد

 دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با حضور هنرمندان تئاتر کشور شامگاه یکشنبه در سالن تالارآفتاب این شهر آغاز شد .

 به گزارش اهوازنوین، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت : در بخش صحنه ای ۶ اثر از شهرهای اهواز، بندرماهشهر، یزد، گچساران، بوشهر و ایلام به مدت سه روز در پلاتو خانه هنرمندان و سالن اصلی تالار آفتاب با هم به رقابت می پردازند.

ناصر آریایی نیا ادامه داد : در بخش خیابانی ۹ اثر از تهران و شهرهای مشهد، ساری، امیدیه، بروجرد، آبادان، سوسنگرد و اهواز  هرکدام با ۲ اثر در این دوره از جشنواره حضور دارند که در دانشگاه شهید چمران، خیابان سلمان فارسی، پارک زیتون و محوطه تالار آفتاب اجرا خواهند داشت.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود : در بخش پژوهش ۱۵ اثر از پژوهشگران و مترجمان کشور توسط هیئت داوری انتخاب و برگزیده شده است ، که این پژوهشگران روزهای دوم و سوم دی‌ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ بعدازظهر در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مقالات خود را ارائه می دهند .

دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با موضوع «آب» از شامگاه یکم دی ماه در مجموعه تالارآفتاب اهواز آغاز شد وتا ۴ دیماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا جشنواره تئاتر ملی اهواز هر سال با یک موضوع خاص برگزار می‌شود که نخستین جشنواره تئاتر خوزستان سال گذشته به موضوع «نفت» اختصاص داشت.

/منبع ایرنا

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of