نماینده ولی فقیه در خوزستان :

مقایسه ایران با کشورهای پیشرفته همسایه بی‌انصافی است

 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مقایسه ایران با کشورهای پیشرفته همسایه بی‌انصافی است چرا که آنها مانند ایران با تهاجم ۸۳ کشور مواجه نبودند و سال به سال در فضای کاملا آزاد رشد کردند و ما سالهای سال برای دفاع از ارزش های انقلاب و این خاک پهناور مقابل دشمن قرار گرفتیم.

به گزارش اهوازنوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز یکشنبه در دیدار با مجموعه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه های خوزستان در بیت نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال اقدامات موثری جهت تامین امنیت و توسعه زیرساخت ها در کشور صورت گرفته و این درحالی است که ایران با شدیدترین تحریم های غرب مواجه است .

وی افزود: برخی از کشورهای همسایه نظیر ترکیه با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه بود اما تنها تفاوت این کشورها با ایران این است که آنها در فضای باز و بدون هیچ گونه تحریمی پیشرفت کردند اما ایران اسلامی با وجود فشارهای فراوان به دستاوردهای بزرگ دست یافت .

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در ۲۰۰ سال گذشته بخشی از کشور اسلامی ما به دلیل بی کفایتی های داخلی و توطئه های روسیه ، جدا شد اما در ۴۰ سال گذشته و بخصوص در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک این میهن اسلامی جدا نشد .

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: تمامی دروازه های تمدن به روی این کشورها باز بوده اما ایران هشت سال تمام برای جلوگیری از نفوذ دشمن درگیر جنگ بود و بسیاری از زیرساخت های خود را از دست داد که جبران این عقب ماندگی ها سال ها زمان برد و هنوز هم در برخی مناطق تبعات جنگ احساس می شود .

وی گفت: استکبار جهانی در سال های گذشته نیز در سوریه،  لبنان و یمن توطئه های متعددی علیه ملت ها داشت اما ملت های بیدار اسلامی این توطئه ها را خنثی کردند .

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حراست از جان و مال مسافران از رسالت های اصلی سپاه حفاظت فرودگاه ها است که خوشبختانه در سال های گذشته به همت این نیروهای خدمتگذار، امنیت پروازهای ما چندین برابر شد و باید از تک تک این مردان انقلابی تقدیر کرد .

پنجم دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت فیزیکی فرودگاه های کشور است که همین مناسبت جمعی از نیروهای سپاه حفاظت فرودگاه های استان روز یکشنبه با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و تجدید بیعت کردند.

/منبع ایرنا

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of