مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه سما دزفول:

دانشجویان با عمل به توصیه‌های رهبری زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی می‌شوند

 مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه سما دزفول گفت: دانشجویان در گام دوم انقلاب با جامه عمل پوشاندن به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی خواهند شد.

 به گزارش اهوازنوین، حسین کالک‌بر افزود: دانشجویان بسیجی با وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، پرچم ایران را به دور از تعلق خاطر به بیگانگان در زمینه‌های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی بر بام دنیا به اهتزاز در می‌آورند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سما دزفول اظهارداشت: دانشجویان هرگز دل به وعده‌های توخالی دشمن نمی‌دهند و در راستای جهاد علمی و سازندگی، اخلاق، عدالت‌محوری و مطالبه‌گری تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یادآور مبارزات جنبش دانشجویی در برابر استبداد و استعمار است، گفت: دانشجویان در آن دوران همگام با جامعه در مسیر دستیابی به اهداف والای خود گام برداشتند.

کالک‌بر افزود: قشر بصیر دانشجو پس از روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ که برای سربلندی ایران عزیز در مقابل استکبار جهانی قد علم کرد، پرچم مبارزه با جهانخواری و بیگانه دوستی را تاکنون بر فراز دانشگاه‌ها برافراشته و در بزنگاه‌ها، در میدان عمل حضور می‌یابد که گواه آن خون هزاران شهید دانشجو است.

وی با بیان اینکه دانشجویان هرگز به امید ملکه، ترامپ، مکرون و دیگر روباه صفتان دست روی دست نخواهند گذاشت، بیان کرد: دانشجویان، مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی را گفتمان اصلی خویش قرار داده‌اند و با نگاهی تیزبین و عزمی راسخ، منشا تحولات بزرگ شده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سما دزفول تقوا، تعهد، تخصص و علم و دانش را از ویژگی‌های دانشجوی تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: دانشجویان باید این ویژگی‌ها را در وجود خود پرورش دهند و برای دستیابی به موفقیت‌های دنیوی و اخروی به آنها اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

وی افزود: امروز جامعه، نگاه خاص و امیدوارانه‌ای به دانشجو تحت عنوان ظرفیت‌های علمی جوان، کارآمد و آینده‌ساز کشور دارد لذا دانشجویان متعهد باید در برابر جامعه احساس مسوولیت داشته باشند.

/منبع ایرنا

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of