سهولت در روند ثبت‌نام داوطلبان از طریق نرم‌افزار دسترسی به سامانه انتخابات

 فرماندار اهواز گفت: داوطلبان برای سهولت در روند ثبت‌نام خود با نصب اپلیکیشن دسترسی به سامانه انتخابات، اقدام به ثبت‌نام اولیه اطلاعات خود کنند و سپس نیز همراه با مدارک خود به حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند.

جمال عالمی‌نیسی امروز (سیزدهم آذرماه) با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در اهواز، اظهار کرد: روند ثبت‌نام در حوزه انتخابیه حوزه مرکزی اهواز رو به افزایش است؛ روز اول ۱۱ نفر، روز دوم ۲۱ نفر و روز سوم نیز ۲۹ نفر برای دوره یازدهم انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند. در مجموع تا روز گذشته (سه‌شنبه) ۶۱ نفر در حوزه انتخابیه اهواز اقدام به ثبت‌نام کردند.

به گزارش اهوازنوین، وی گفت: اتفاق جدیدی که رخ داده است و می‌تواند تقریبا منجر به سهولت روند ثبت‌نام داوطلبان شود و به ما کمک کند، نصب اپلیکیشن دسترسی به سامانه انتخابات در پرتال وزارت کشور است؛ وزارت کشور اعلام کرده است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.moi.ir اقدام به ثبت‌نام اولیه اطلاعات خود کنند و بعد نیز همراه با مدارک خود به حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند. با این کار سهولت کار بیشتر و زحمت داوطلبان نیز کمتر خواهد شد.

فرماندار اهواز بیان کرد: روز به روز بر تعداد داوطلبان افزوده می‌شود و انتظارمان از داوطلبان این است که ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، چرا که ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. باتوجه به زیرساخت‌هایی که فراهم شده است، آماده استقبال تعداد بیشتری از آمار فعلی ثبت‌نامی‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: آمار طی سه روز گذشته نشان می‌دهد که بحث ایثارگری نسبت به دوره قبل بیشتر شده است و ۴۶ درصد افرادی که ثبت‌نام ‌کرده‌اند، ایثارگر بوده‌اند که ۱۵ درصد نسبت به دوره دهم بیشتر شده است. در بحث جنسیت نیز ۱۰ درصد (شش نفر) بانوان و ۹۰ درصد آقایان بوده‌اند و در ترکیب جنسی نیز بیشتر فراوانی در سنین ۴۰ تا ۵۰ سال است و نشان می‌دهد که در این دوره، بیشتر جوانان ثبت‌نام کرده‌اند.

عالمی‌نیسی گفت: وقتی ثبت‌نام داوطلبان تکمیل می‌شود، اطلاعات آن‌ها از طریق وزارت کشور برای استعلام به ارگان‌های چهارگانه ارسال می‌شود. بحث رسیدگی به صلاحیت‌ها نیز هفته آینده با تشکیل هیات اجرایی و استقرار آن انجام خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of