استاندار در جشنواره چای ترش ِعلوه:

تلاش می‎‎کنیم جشنواره‎های خوزستان را ملی و بین‎المللی کنیم

 استاندار خوزستان برپایی جشنواره محصولات تولیدی را اقدامی ارزشمند در راستای حمایت از تولیدکنندگان و معرفی محصولات به کشور دانست و گفت: تلاش می‎کنیم این قبیل جشنواره‎‎ها را به صورت ملی و حتی بین‎المللی برگزار کنیم.

 به گزارش اهوازنوین، غلامرضا شریعتی در آئین جشنواره برداشت چای ترش روستای علوه شهرستان کارون که روز گذشته (۱۷ آبان) در این روستا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزشمند که از دو سال پیش در شهرستان کارون آغاز شده است و بسیار اقدام قابل ستایشی نیز محسوب می‎شود، برگزاری جشنواره محصولات تولیدی این شهرستان است که به همین سبب بر خود لازم می‎دانم از فرماندار شهرستان کارون و مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تشکر کنم.

وی با بیان این‎که در دو سال گذشته شاهد جشنواره برداشت انگور در کارون بوده‎ایم، افزود: امسال نیز پس از برگزاری جشنواره موفق انگور در تابستان، شاهد برپایی نخستین جشنواره برداشت چای ترش قرمز بودیم که به یاری خدا به خوبی برگزار شد.

به گزارش اهواز نوین، استاندار خوزستان با تأکید بر این‎که شهرستان کارون به این صورت می‎تواند محصولات تولیدی خود را به سطح کشور بشناساند، گفت: براساس صحبت‎های صورت‎گرفته قرار است برپایی جشنواره شیر و گاومیش نیز در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد که امیدواریم این برنامه نیز اجرایی شود چراکه کار بسیار ارزشمندی در راستای توسعه و بسط محصولات بومی این ناحیه از استان خوزستان، حمایت از تولیدکنندگان این محصولات و معرفی آن‎ها به کشوراست.

وی تصریح کرد: این جشنواره و برنامه‎های متنوعی که در دل آن بود خوشبختانه با استقبال گسترده مردم از جای‎جای استان به خصوص شهرستان اهواز همراه شد؛ ما در استانداری خوزستان از چنین برنامه‎ها و جشنواره‎هایی حمایت می‎کنیم و علاوه بر این‎که به اجرای آن‎ها تدام می‎بخشیم، آن‎ها را گسترده‎تر نیز خواهیم کرد.

شریعتی تاکید کرد: سعی می‎کنیم این جشنواره و برنامه‎هایی از این قبیل را در سال‎های آتی به صورت ملی برگزار کنیم و به یاری خدا در راستای بین‎المللی شدن آن‎ها نیز پیش خواهیم رفت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of