مدیرکل امور بانوان و خانواده خوزستان:

آیا مروجان چندهمسری، حاضرند آن را تجربه کنند؟

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه ترویج چندهمسری نتیجه‌ای جز احساس ناامنی و ترس از ازدواج برای زنان ندارد، گفت: آیا مروجان چندهمسری، خود حاضرند این تجربه را داشته باشند؟

به گزارش اهوازنوین به نقل از ایسنا، سیده فرانک موسوی با اشاره به موضوع ترویج چندهمسری، اظهار کرد: مساله امکان چندهمسری، برای همه افراد عمومیت ندارد و در شرع نیز این موضوع تنها برای افرادی خاص پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ترویچ چندهمسری، کانون خانواده را دچار مشکل می‌کند و عشق، علاقه و وفاداری را در خانواده از بین می‌برد. امروزه کدام زن می‌تواند بپذیرد که همسرش با زن دیگری همزمان ازدواج و زندگی کند؟

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: ازدواج دوم مشکلات روانی برای فرزندان حاصل از هر دو ازدواج ایجاد می‌کند و در صورت رواج آن، امنیت روانی زنان در جامعه دچار مشکل می‌شود. ترویج چندهمسری نتیجه‌ای جز احساس ناامنی و ترس از ازدواج برای زنان ندارد.

موسوی با طرح این سوال که آیا مروجان چندهمسری، خود حاضرند این تجربه را داشته باشند؟ بیان کرد: قطعا کسانی که چندهمسری را ترویج می‌کنند، این موضوع را برای خود قبول ندارند بنابراین باید به جای حرف زدن درباره چندهمسری، تلاش شود شرایط اقتصادی، فرهنگی و بسترسازی لازم برای ازدواج جوانان همراه با عشق فراهم شود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز عنوان کرده‌اند که در مورد چندهمسری ملاحظاتی دارند و بیان کرده‌اند که حتی صحبت در این مورد باعث دلسردی زنان می‌شود. بنابراین کسانی که دغدغه ازدواج را دارند، به جای طرح چنین موضوعی که بنیان خانواده را از هم می‌پاشد، باید برای بسترسازی لازم و سهولت ازدواج جوانان اقدام کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of