وضعیت آب روستا های غیزانیه تا ۳ ماه آینده حل خواهد شد

سازمان آبفا روستایی از وعده حل مشکل آبرسانی به روستا های بخش غیزانیه تا سه ماه آینده خبر داد.


وعده حل مشکل آبرسانی به روستاهای غیزانیه تا 3 ماه آینده

در این توضیحات آمده است؛ روستای سودان یکی از ۴۰ روستای بخش غیزانیه اهواز است که دچار مشکلات تأمین آب هستند و پروژه آبرسانی به روستاهای این بخش سال‌هاست به‌دلایل مختلف یا متوقف بوده و یا به کندی پیش رفته است.

پس از بازدید به‌عمل آمده در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ از این بخش که با حضور استاندار خوزستان انجام پذیرفت، مقرر شد حمایت‌های همه جانبه و با مشارکت مناطق نفت‌خیز جنوب، سازمان آب و برق خوزستان، برق منطقه‌ای و فرمانداری اهواز در کنار آبفای روستایی خوزستان به عنوان متولی مشکل آبرسانی به این بخش پس از سال‌ها حل شود.

اهالی روستای سودان نیز شامل این پروژه آبرسانی هستند و با بهره‌برداری از آن، مشکل تأمین آب شرب اهالی شریف این روستا حل خواهد شد.

عملیات حفاری و کارگزاری ۲۳ کیلومتر خط انتقال آب شرب از شیبان آغاز و تا صفیره ادامه خواهد یافت، تا کنون بیش از ۱۳ کیلومتر آن انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

همه تلاش و توان بر آن است تا این پروژه ظرف ۳ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد که با این اتفاق بخش شرقی غیزانیه و از جمله روستای سودان از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

0/5 (0 Reviews)