سونامی یک نیمه‌ای استقلال مقابل صنعت نفت آبادان/ تراکتور در آستانه سومین شکست پیاپی

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت در نیمه نخست با برتری ۴ بر صفر شاگردان استراماچونی خاتمه یافت.

به گزارش اهوازنوین، از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با برتری ۴ بر صفر استقلال به پایان رسید.

محمد دانشگر در دقیقه ۸ و شیخ دیاباته در دقیقه ۲۱، مهدی قائدی در دقیقه ۲۶ و وریا غفوری در دقیقه ۳۱ برای استقلال گل زدند.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه ۶، عیسی آل کثیر پا به توپ به پشت محوطه استقلال رسید و شوتش را روانه دروازه حسینی کرد و این دروازه‌بان با واکنشی خوب توپ را مهار کرد.

گل: در دقیقه ۸، محمد دانشگر روی یک اتفاق و اشتباه از دروازه‌بان صنعت نفت، دروازه خالی این تیم را گشود. توپ ارسالی علی کریمی به روی دروازه از روی ضربه ایستگاهی، بعد از برخورد به سر بازیکن استقلال در آغوش سالاری قرار گرفت اما توپ از دستش زمین افتاد و دانشگر با فرصت طلبی توپ را وارد دروازه آبادانی‌ها کرد.

بعد از گل استقلال، بازی با حرارت بیشتری دنبال شد. در دقیقه ۱۰ ارسال بازیکنان صنعت نفت به داخل محوطه جریمه استقلال با خروج حسینی همراه شد. توپ در بازگشت توسط مهدی قائدی تبدیل به موقعیت گل شد. ارسال او به روی دروازه با ضربه سر دیاباته به سوی دروازه صنعت‌نفت رفت که دروازه‌بان توپ را دفع کرد. تلاش بازیکن صنعت نفت برای دور کردن توپ، با اشتباه دیگری همراه بود و ضربه سر او به سمت دروازه خودی، به سختی توسط دروازه به کرنر رفت.

یک دقیقه بعد فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی با دو شوت متفاوت دروازه صنعت نفت را تهدید کردند تا استقلال نشان دهد کماکان اشتیاق زیادی برای گشودن دروازه حریف دارد. در موقعیت دیگری در دقیقه ۱۴، ضربه علی کریمی از گوشه محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۰، دیاباته با توپ وارد به حوالی محوطه جریمه صنعت نفت رسید که سالاری با تکل او را سرنگون کرد اما داور اعتقاد داشت خطا بیرون از محوطه هجده جریمه رخ داده است.

گل: در دقیقه ۲۱، ضربه ایستگاهی وریا غفوری به روی دروازه، وارد محوط جریمه شد و دیاباته با ضربه سر دروازه سالاری را گشود.

در دقیقه ۲۵ وریا غفوری از گوشه محوطه جریمه شوت زد که ضربه او با برخورد به دیرک دورتر، وارد دروازه نشد.

گل: مهدی قائدی در دقیقه ۲۶ مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه با پای چپ دروازه صنعت نفت را برای سومین بار گشود.

گل: در دقیقه ۳۱، وریا غفوری از روی ضربه ایستگاهی و فاصله حدودا ۲۵ متری دروازه صنعت نفت را برای چهارمین بار گشود.

صنعت نفت بعد از دریافت چهار گل، توان کافی برای جبران گل‌های خورده را نداشت و استقلال بعد از چند دقیقه حملات خود را شروع کرد. در دقیقه ۴۰ دیاباته از پشت محوطه جریمه شوت زد که توپ به تور کنار دروازه برخورد کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (کارت زرد)، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی و محمد دانشگر.

ترکیب صنعت نفت: ناصر سالاری (کارت زرد)، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، محمد قریشی، عبدالله ناصری، جعفر سلمانی و محمد اهل شاخه.

سپاهان یک – تراکتور صفر

به گزارش اهوازنوین، دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتور در دیداری همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ در اصفهان به مصاف هم رفتند که جدال تیم‌های اول و سوم جدول در نیمه نخست با برتری یک گله میزبان خاتمه یافت.
در این دیدار دو تیم و به خصوص تراکتور فرصت‌هایی را داشتند که احسان حاجی‌صفی و مهدی تیکدری قدر آن را ندانستند. در دقیقه ۴۴ این شاگردان امیر قلعه‌نویی بودند که توانستند از یک ضربه ایستگاهی استفاده کنند و با ضربه سر سجاد شهباززاده در دقیقه ۴۴ دروازه تراکتور را باز کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of