• جمعه / 10 فروردین 1403 / 14:30
  • دسته‌بندی: تیتر اول
  • کد خبر: 98081148430
  • خبرنگار : 2

بلاتکلیفی ستاد بحران در استان بحران‌ها !

با وجود صدور اخطاریه‌های بی شمار در خصوص وقوع بارش‌های شدید و احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها، همچنان تکلیف دبیر ستاد بحران استان خوزستان مشخص نشده است

بنا بر این گزارش، با گذشت ۴ ماه از انتصاب کیامرث حاجی زاده به سمت سرپرست منابع انسانی استانداری، جایگزین وی در اداره کل مدیریت بحران معرفی نشده است.

بهنام مریدی در ۲۶ مردادماه در مراسم معارفه خود به سمت مدیرعامل آبفای اهواز گفته بود: حکم مدیرکلی مدیریت بحران خوزستان برای من تا مرحله تایپ و امضا هم پیش رفت اما نهایی نشد و به مجموعه اصلی خودم در آبفا بازگشتم.

حاجی زاده که تمایل زیادی به پرخاش، صدور مکرر اخطاریه‌های استرس‌زا و ظاهر شدن مقابل دوربین دارد، در سخنرانی‌های خود از استان خوزستان به عنوان استان‌ بحران‌ها یاد می‌کند و میانگین وقوع بحران شدید در استان را هر ۲۴ ساعت اعلام کرده است.

این در حالی است که وی در سایر مصاحبه‌ها، عملکرد خود را زیر سوال برده و پیشگیری و پیش بینی را اساس کار مدیریت بحران دانسته که مغفول مانده و این موضوع بحران‌ساز شده است.

حال باید دید که چرا با وجود جوانان خلاق و مدیران باتجربه در استان، دبیری ستاد بحران همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد؟

بلایی که گریبانگیر بسیاری از فرمانداری‌ها و مدیریت‌های استان شده و بدون توجه به امور و مشکلات مردم، برای جناب استاندار تبدیل به رویه شده تا امضای حکم هر مدیریت کوچک یا بزرگی را به منظور اخذ نهایت امتیازات، ماه‌ها و سال‌ها به تاخیر اندازد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of