۴۵۰ کامیون حامل لوازم خیمه‌های اربعین از مرز شلمچه راهی عراق شدند

۴۵۰ دستگاه کامیون حامل تجهیرات و لوازم مورد نیاز خیمه‌های اربعین حسینی از مرز شلمچه عازم عراق شدند.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این کالاها شامل داربست ، لوازم پخت و پز ، مواد غذایی و آب آشامیدنی است که از استانهای خوزستان، فارس، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و اصفهان تامین شده اند.

مکی یازع افزود: وسایل موکبهای معین خوزستان مستقر در نجف اشرف، سامرا و مسیر نجف تا کربلا از طریق شلمچه ارسال می شود و پیش بینی می شود بیش از ۲ هزار کامیون در ایام اربعین از شلمچه راهی عراق شوند.

وی گفت:مشکلی در عبور کامیون های حامل تجیهزات در مرز نیست و این کامیون ها بر اساس نوبت از پایانه تجاری منطقه آزاد اروند از مرز شلمچه عبور می کنند

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه به آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزشلمچه اشاره کرد و افزود:۴۰۰ موکب از میدان مقاومت خرمشهر تا نقطقه صفر مرزی شلمچه مستقر و در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

وی به صدور کارت شناسایی برای اعضای خیمه های خدمت رسان به زائران اربعین اشاره کردو گفت:با احداث جاده دسترسی برای این خیمه ها مشکلی در خصوص تردد در این گذرگاه مرزی وجود ندارند.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی می باشد.

۳۰۱۵

به گزارش ایرنا بر اساس تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ مطابق با بیستم صفر روز اربعین حسینی است.

حرکت کاروان‌های اربعین حسینی به سمت ۲ گذرگاه بین المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان آغاز شده و رو به افزایش است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of