رشد سه برابری تردد زائران اربعین حسینی از مرز چذابه

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت : روزانه به طور میانگین ۱۵ تا ۲۰ هزار زائر از مرز چذابه با امنیت کامل وارد کشور عراق شدند.

سردار سرتیپ حسین اشتری عصر امروز در بازدید از مرز چذابه و روند خدمت رسانی به زائران حسینی با بیان این مطلب افزود: تردد زائران از مرز چذابه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی نسبت به پارسال سه برابر شده است که پیش بینی می شود امسال میزان تردد زائران از مرزها رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت گیت های بازرسی در مرز چذابه ادامه داد : با توجه به افزایش جمعیت زائران حسینی بیش از ۱۰ گیت دیگر به گیت های موجود افزوده می شود .

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران در مرز چذابه فراهم شده است اظهارداشت : به علت بروز مشکلی در عراق ورود مستقیم خودروها به این کشور با مشکل مواجه شده است و درحال پیگیری این موضوع هستیم که خودروهایی که برگه تردد به کشور عراق را دریافت کرده اند بتوانند از مرز خارج شوند.

سردار سرتیپ اشتری با اشاره به اینکه امنیت تمامی مرزها برای حضور زائران در مراسم اربعین حسینی فراهم شده است تاکید کرد : رانندگان در مسیرهای منتهی به مرزها حتما مقررات راهنمایی و رانندگی و توصیه های همکاران ما را رعایت کنند.

استاندار خوزستان نیز در این بازدید از فراهم شدن تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

علامرضا شریعتی افزود : تمامی زیر ساخت ها در مرز چذابه از جمله جاده ها و استقرار مواکب در حال تکمیل شدن می باشد تا خدمت رسانی مناسبی به زائران حضرت امام حسین (ع) ارائه شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of