بحران احتمالی آینده متفاوت است/ آسیب‌ها با برنامه‌ریزی مهار شود

امام جمعه آبادان گفت: در سیل گذشته تمام مدیران با توجه به امکانات در حوزه‌های مختلف خوب کار کردند و اگر بحران و سیلی باز شهرستان آبادان را تهدید کند، سیل آینده متفاوت خواهد بود زیرا آب پشت سدها امسال فراوان تر است.

به گزارش اهوازنوین ؛حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در نشست ستاد بحران شهرستان، اظهار کرد: با توجه به امکاناتی که در شهرستان بوده و کارهای شبانه روزی و جهادی صورت گرفته تلاش‌های کلیه دستگاه و حضور میدانی مدیران ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در مسئله سیلاب، خوشبختانه همه دست به دست هم دادند تا این اتفاق در آبادان رخ ندهد که این همان حرکت جهادی است.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در سیل گذشته تمام مدیران با توجه به امکانات در حوزه‌های مختلف خوب کار کردند و اگر بحران و سیلی باز شهرستان آبادان را تهدید کند، سیل آینده متفاوت خواهد بود زیرا آب پشت سدها امسال فراوان تر است.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه بخش های عظیمی از زمین ها تالاب ها و خوریات اکنون از آب پر شده است، لذا باید نگاه راهبردی امسال نسبت به سال گذشته متفاوت باشد و همدلی، هم‌گامی و همراهی با همین ظرفیت‌ها، آسیب ها و دغدقه‌ها برنامه ریزی و برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبادان در پایان، با اشاره به آغاز حرکت مردمی اربعین حسینی به گرمای هوا در هنگام برگزاری این مراسم جهانی اشاره کرد و گفت: ذوق و شوق مردم نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و لازم است با توجه به وجود گرمای هوا، امکانات بیشتری برای زائران در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of