اتمام کار مدارس و منازل تعمیری سیل‌زده خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در خوزستان ۷۸ مدرسه تعمیری و ۳۵ مدرسه احداثی داشتیم و در این زمینه همه مدارس تعمیری به اتمام رسیده و ۱۰ مدرسه نیز به طور کامل احداث شده است.

بابک دین‌پرست امروز، ۹ مهرماه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده روستای شاکریه در شهرستان دشت آزدگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر کشور در این منطقه حضور پیدا کردم تا بازدیدی از روند ساخت و ساز این مناطق داشته باشم و گزارشی را به وی ارائه دهم.

وی افزود: پس از سیلابی که در بسیاری از مناطق کشور داشتیم، وزارت کشور مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات را در این مناطق به عهده دارد و در این زمینه پیگیر اقدامات انجام‌شده در مناطق سیل‌زده هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تصریح کرد: امروز در بازدیدی که از مناطق مختلف روستای شاکریه در شهرستان دشت آزادگان انجام شد، شاهد اقدامات بسیار خوبی در این مناطق بودیم.

دین‌پرست عنوان کرد: از مهمترین اقداماتی که می‌توان در این منطقه به آن اشاره کرد، بحث خاتمه اقدامات انجام شده در بحث مسکن‌های تعمیری است. همچنین کار مسکن‌های احداثی با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در خوزستان ۷۸ مدرسه تعمیری و ۳۵ مدرسه احداثی داشتیم که در این زمینه کار همه مدارس تعمیری به اتمام رسیده و ۱۰ مدرسه نیز به طور کامل احداث شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: ۲۰ مدرسه نیز که وسعت آن‌ها بالاتر است و نیاز به هزینه بیشتری برای ساخت دارند تا پایان آبان ماه به اتمام خواهند رسید تا دانش‌آموزان بتوانند در آن مدارس به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of