مدارس کانکسی کارون جمع آوری شدند

فرماندار شهرستان کارون با بیان اینکه طی چندسال اخیر اقدامات خوبی در راستای مدرسه سازی در شهرستان کارون انجام شده است، گفت: شهرستان کارون اولین شهرستانی است که موفق به جمع آوری مدارس کانکسی در سطح استان شد.

به گزارش اهوازنوین ؛معصومه خنفری، فرماندار کارون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد خبر ترک تحصیل دختران دبیرستانی شهرستان کارون به دلیل نبود مدرسه اظهارکرد: در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه سیده کتایون علوی در روستای موران شهرستان کارون که در ابتدای آغاز تحصیلی انجام شد گفتم ساخت دبیرستان دخترانه در روستاها اقدام بسیار ارزشمندی در زمینه ادامه تحصیل دختران روستایی است.

وی افزود:  چراکه در روستاهایی که دبیرستان وجود ندارد به دلیل بُعد مسافت تا شهر و سختی تردد روزانه برای دختران امکان ادامه تحصیل برای دختران سخت می شود و دختران از ادامه تحصیل باز می‌مانند.

فرماندار شهرستان کارون با بیان اینکه طی چندسال اخیر اقدامات خوبی در راستای مدرسه سازی در شهرستان کارون انجام شده است، گفت: شهرستان کارون اولین شهرستانی است که موفق به جمع اوری مدارس کانکسی در سطح استان شد.

خنفری بیان کرد: از محل اعتبارات دولتی بیش از ۱۲ مدرسه، خیرین مدرسه ساز ۹  مدرسه، شرکت‌های موجود در سطح منطقه ۴ مدرسه و سپاه و سایر خیرین نیز بیش از ۵ مدرسه ساختند به همین دلیل موفق شدیم مدارس کانکسی را جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: اما این مدارس کافی نیست و نیاز است به منظور ادامه تحصیل دختران دبیرستان‌های دخترانه در سطح روستاهای و حتی مرکز شهر از جمله اسلام اباد  گسترش پیدا کند  تا دختران از امکان ادامه تحصیل محروم نشوند.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of