طرح حذف نام شهید با پروژه DDR آمریکا/ جوانان آتش به اختیار پروژه حذف نام شهید توسط آمریکا را فاش کردند

جوانان هرگز نمی گذارند که غبار فراموشی روی خاطره ها بماند و آمریکا پروژه دی‌.دی.‌آر (DDR) علیه جهان اسلام، بسیج‌زدایی و مقاومت زدایی را در دستور کار خود جهت اسلام ستیزی قرار دهد.

به گزارش اهواز نوین ،سالهاست در جدال حق و باطل، جوانان کشور اسلامی ایران در این معرکه پر خطر شجره طیبه اسلام را با خون پاکشان آبیاری کردند وشهید نام گرفتند.

سپس نام همین شهیدان بر در و دیوار شهر مزین گشت تا همه بدانند از گذرگاه خون کدام شهید است که آسوده به مقصد می رسند.

حال پس از گذشت ۴۰ سال، عده ای گرگ صفت داخلی پس از ناکام ماندن برجام و سند ۲۰۳۰، fatf و … اقدام به پیاده سازی پروژه DDR کردند.

پروژه DDR یک پروژه امنیتی با اقدامات غیرنظامی است، طبق این پروژه، آمریکا و ایادی اش قدرت‌های جهان اسلام را اشغال کرده‌ و افراد عضو جنبش‌ مقاومت در جهان اسلام را ابتدا خلع سلاح، سپس از حالت مقاومت خارج کرده تا انگیزه‌ای برای پیوستن داوطلبانه به جنبش‌های مقاومت نداشته باشند و در نهایت نماد مقاومت کشورهای اشغالی را حذف و تمام قدرت آن ها را در دست می گیرد.

از طرفی دشمنان از تمام شيوه‌ها در اسلام‌ستيزي بهره‌ برداري می کنند و عده ای سازش کار هم که عمال دشمنانند نقشه های شوم دشمن را در کشور جامعه عمل می پوشانند.

بنابراین می توان گفت
اقدام حذف شهید نیز از همین پروژه امنیتی DDR آب می خورد.

کم نیستند مردمانی که جان شیرینشان را در طبق اخلاص برای زنده نگه داشتن یادشهیدان فدا می کنند و نمی گذارند خاطرات حماسی به فراموشی سپرده شود و
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مسیر روشنی برای خود در جهت قرب الهی می دانند.

همانطور که در این چند روزه جوانان اهوازی در جهت لبیک به ولایت فقیه و آتش به اختیار نشان دادند که عبارت شهید از خیابان ها حذف شدنی نیست و شهدا خط قرمز و نماد ایثار و مقاومت این کشور هستند.

 

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of