همایش وحدت عشایر شمال خوزستان در دزفول برگزار شد

– همایش وحدت سران عشایر غیور بختیاری ‌ و عرب شمال خوزستان عصر شنبه در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد.

به گزارش اهوازنوین ؛سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در این همایش در حسینیه ثاراله دزفول گفت: لباس محلی عشایر موجب وحدت و اتحاد طوایف و عشایر شده است.

وی با تقدیر از سپاه بابت برگزاری این همایش افزود: صدای بیعت سران و شیوخ طوایف مختلف لر و بختیاری به گوش تمام دنیا خواهد رسید.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان به اقدامات صدام و مقاومت رزمندگان درمقابل آنها اشاره کرد و گفت: صدام در جنگی نابرابر قصد داشت در سه روز خوزستان و در هفت روز ایران را بگیرد ولی با مقاومت ملت ایران ناکام ماند و مجبور به پذیرش صلح شد.
سرهنگ حاجتی افزود: فرزندان غیور خوزستان با حمایتی که از مکتب امیرالمومنین (ع) داشتند با لباس های محلی در مقابل وهابیت ایستادند.
وی به رشادت های غیورمردان خوزستان اشاره کرد و گفت: دشمن پس از شکست در تمام برنامه های خود به تفرقه روی آورد و از سلاح های غیرمجاز، سوء استفاده کرد.
وی اظهار داشت: برای جلوگیری از تفرقه به دستور شورای تامین، افرادی که در مجالس اقدام به تیراندازی می کنند دستگیر می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این همایش با گرامی داشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: عشایر غیور بختیاری و عرب شهرهای اهواز، لالی، شوش، دشت آزادگان و دزفول در این همایش گرد هم آمدند تا وحدت و اتحاد خود را به نمایش بگذارند.
سرهنگ هادی سعادت زاده از برگزاری این همایش تقدیر کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه دشمن با تمام تجهیزات به مصاف ما آمد و تمام کشورها از عراق حمایت مالی، تجهیزاتی و نیرو می کردند، رزمندگان ما توانستند با وحدت مقابل دشمن بایستند.
وی گفت: اکنون نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها نسخه ما در برابر استکبار، مقاومت است که امیدواریم راهی که امام راحل (ره) جلوی ما قرار داده را به درستی ادامه دهیم.

به گزارش اهوازنوین ؛ این همایش با حضور شیوخ، بزرگان، معتمدان و فرماندهان نظامی و انتظامی شمال خوزستان برگزار شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of