دانه درشت‌های مفسد اقتصادی را اعدام کنید

امام جمعه اهواز گفت: اگر چند تن از دانه درشت‌های مفسد اقتصادی را حتی اگر وابسته به هر آقازاده‌ایی باشند اعدام کنید مشکل را حل خواهید کرد.

به گزارش اهوازنوین ؛حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر اهمیت رونق تولید ملی اظهار کرد: مشکل اشتغال جوانان، سقوط ارزش پول ملی و تورم افسار گسیخته در سایه رونق تولید حل خواهد شد و تنها راه آن ناامید شدن از آمریکا و اروپا است.

وی افزود: بنای آمریکا و نظام سلطه این است که اراده خود را بر اراده اسلامی تحمیل کند و اکنون شرایط از جنگ اقتصادی گذشته و به جنگ اراده‌ها رسیده‌ایم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: یک طرف ثبات قیمت در صورت مدیریت صحیح خود مردم هستند و اگر بخواهیم ثبات قیمت داشته باشیم در ابتدا باید روحیه مطالبه‌گری خود را بالا برده و در چارچوب قانون مطالبه‌گری‌ها را انجام دهیم.

وی افزود: در ایران با افزایش قیمت‌ها مردم به خرید بیشتر روی می‌آورند که اگر بیاییم گفتمانی در بین مردم ایجاد کنیم و کل امت اسلامی با یک اتفاق نظر یک ماه کمتر بخوریم و مدیریت کنیم قطعا قیمت‌ها کاهش پیدا خواهد کرد؛ وقتی برخی از بدنه دستگاه‌های دولتی حاضر نیستند این مافیای بدبخت کننده در کشور را کنترل کنند خودمان مسئله را حل کنیم هرچند بعید به نظر می‌رسد.

امام جمعه اهواز با مخاطب قرار دادن رئیس قوه قضاییه بیان کرد: از مرکز کربلای ایران پیغام مردم خوزستان را به رئیس قوه قضاییه ابلاغ میکنم که اگر چند تن از دانه درشت‌های مفسد اقتصادی را حتی اگر وابسته به هر آقازاده‌ایی باشند اعدام کنید مشکل را حل خواهید کرد.

وی افزود: یک روز برنج و روز دیگر کالاهای دیگر را احتکار میکنند که اگر دست دلال‌ها کوتاه شود و کالاها به صورت مستقیم به دست مردم برسد و همچنین مردم مدیریت کنند مشکلات اقتصادی قطعا حل خواهد شد.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of